收到Biore限定版防曬呀,
 
有我好鐘意既玫瑰味及冰涼配方,
 
Happy Happy.
 
 
Biore既防曬一向大受歡迎!
 
 
連續三年被評為日本No.1銷量防曬品牌.
 
其實我相信好多人也知道防曬的重要性,
 
有用同冇用防曬產品既結果可以差好遠,
 
紫外光會加速皮膚老化,色素增加,仲有好多皮膚問題出現,
 
所以防曬係我們既必須品!
 
我嘗試過用一些防曬產品,質地好厚,
 
短時間用就冇什麼皮膚問題,
 
但只要一長期使用,加上天氣炎熱,我發現毛孔好易閉塞,
 
毛孔一閉塞,就會生好多一粒粒暗粒,
 
或者暗瘡出來,
 
所以選擇適合防曬既產品,我都好講究!
 
Biore既防曬我好耐之前已經有用,
 
我妹妹係學生妹,她都是用Biore防曬的,
 
先是價錢經濟,而且真係好用!
 
質地透薄,又易推,
 
所以一直大受歡迎都係有因的!
 
用"經濟實惠"去形容最適合不過!
 
Aqua Rich水凝系列有三大特點,
 
 
1. 高防曬系數,可以隔離 UVA / UVB,
 
防止皮膚曬傷曬紅…
 
今年仲再加強紫外光UVA防禦系數,
 
由PA +++ 升到 PA ++++
 
2. 含透明質酸及綜合柑桔保濕精華,
 
令皮膚keep住水潤亮澤,
 
3. 獨有水凝配方,令皮膚長時間都保持水嫩柔滑.
 
 
 
看看質地真係好薄,又好易推,
 
 
推開後會看到好水,我平日習慣會將防曬作一個make up base.
 
 
呢幾枝Biore既水凝防曬乳真係做到零觸感,零負擔既感覺,
 
不油膩,可以每天使用,
 
我用左三天,由早上到晚上,
 
一整天,皮膚都冇任何閉塞問題!
 
加上本身有SPF 50,就算戶外工作都完全OK.
 
面同身體都可以使用架!
 
我真係好喜歡玫瑰味,淡淡清香,
 
 
 
包裝已經好吸引,用時都特別開心!
 
 
另外一枝係薄荷冰涼配方,
 
 
 
使用時仲可以享受下冰涼快感!
 
 
喜歡既朋友記住留意喔,因為限定發售.
 
售價:$99.9/枝
 
各大藥房及超級市場有售.
[玫瑰味] : 「萬寧」獨家發售
[冰涼配方] : 「屈臣氏」獨家發售
---------------------------------------------------------------
 
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
YouTube
 
Instagram
 
Weibo
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()