Cayin前排收到啲盒carrie寄俾我嘗試既「童顏精華」原液.
 
 
 
 
其實Carrie每次寄俾我既產品我都好愛,
 
 
因為真係效果顯著又好用!
 
 
所以我對佢都好有信心!
 
 
果然又係冇令我失望,好正!
 
 
SYN®-HYCAN是一款集中管理皮膚衰老現象的治療性精華液,
 
 
 
 
 
匯聚高科技抗皺成分,
 
 
蘊含小麥氨基酸、EGF 幹細胞表皮生長因子、膠原蛋白及仿生態成分,
 
 
可以加速膠原蛋白合成,
 
 
促進肌膚細胞新陳代謝,
 
 
去除表情紋、法令紋、魚尾紋、眼紋及細紋等,
 
 
恢復皮膚彈力,
 
 
顯著瘦面及去雙下巴,打造童顏V臉!
 
 
吸收度好快,我用佢搽面搽眼,
 
 
 
 
有多仲會搽埋乳房位,
 
 
補水能力高,用完個面又不油笠,舒服,
 
 
我仲帶埋它去泰國旅行,
 
 
曬完既皮膚都好啱用,
 
 
 
 
 
用完即時冇咁乾同缺水!
 
 
同埋用完會睇到皮膚真係改善左,
 
 
毛孔細左,更有光澤!
 
 
1盒共有20支,因為活性較強,一次要用完一支!
 
 
而且包裝衛生,一支一次,帶去旅遊又方便!真係好!
 
 
 
透過納米技術達到深層保濕功效,
 
 
24 小時為肌膚提供充足水分!
 
 
更可美白亮膚,一次過解決多種肌膚問題!
 
 
特別適合臉部有明顯紋路、
 
 
肌膚鬆弛、缺水而無光采者使用,
 
 
助你回復水嫩飽滿的青春肌膚!
 
 
使用方法:
 
 
早晚潔面後,取適量塗抹於臉部、眼周及額頭,
 
 
並輕輕按摩吸收,
 
 
40支為一個完整療程的用量,
 
 
建議連續一周使用,效果更加明顯!
 
---------------------------------------------------------------
 
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
YouTube
 
Instagram
 
Weibo
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()