上一片文章Cayin也講得到body & soul wellness(身·心·靈)邀請,
 
 
到他們公司體驗一下皇牌「全方位養生胸」療程,
 
 
 
現在我也差不多做完整個treatment,
 
最大感覺就係胸部無咁塞,
 
 
有時工作好忙碌,晚上回到家都會摸到個乳腺好塞咁,
 
一粒粒,或者嚴重啲有時仲會一舊舊,
 
我聽有啲女朋友講,工作有時攰到會feel到腋下同胸部脹哂,
 
所以適當既胸部按摩也是好的!
 
 
上回也講過胸部既疾病,乳癌係女性既頭號殺手,
 
所以做女仔,除左對皮膚要注意,胸部既注意也需要的!
 
係treatment既第四次,有治療師幫我睇睇我改善既情況,
 
看看treatment前及現在腋下的對比,
 
我自己感到也冇咁腫,色素問題也有改善!
 
 
而下垂既問題還沒有改善,可能我也是因為我較忙,
 
每次療程也隔左一段時間,效果也相對冇咁明顯!
 
否則效果應該會更好!
 
不過按摩過程也是睇返當日我胸部塞及水腫既問題,
 
有兩次按摩,過程也是頗痛的,我感覺按到啲結紮位時,
 
真係痛,但一按摩完,鬆左既時候,就會好好多的!
 
希望大家喜歡我今次分享.
 
如果你想跟我一樣,想對待咪咪好一些,可以到以下網址登記,
 
即可免費尊享「全方位養生胸」療程,
 
 
---------------------------------------------------------------
 
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
YouTube
 
Instagram
 
Weibo
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()