聽到救命水啲三個字,我感覺都好神奇!
 
皮膚既救命水?點樣救?
 
 
一用之下,終於明白!
 
Luxelab係特純高濃度透明質酸原液,
 
不含油脂、香料及防腐劑,使人安心使用!
 
我也要長氣說,皮膚只要一夠水份,
 
就會解決好多問題,所以一定要做足補水既功課!
 
啲排皮膚特別多問題,因為天氣又潮濕又炎熱,
 
油脂出哂黎,要解決,就係勤力補水!
 
就會令皮膚既問題減少!
 
Luxelab救命水精華成份:
 
Aqua, XeradinTM, Sodium Hyaluronate, Sodium Chloride, Disodium Phosphate, Sodium Phosphate, Sodium Hydroxide
 
 
產品能同時促進代謝作用及細胞更生,
 
淡化細紋乾紋,修復受損細胞,
 
重整肌膚健康狀態!
 
洗完面,將適量既精華搽上面打圈輕按至吸收,
 
 
 
乾既位置,可以加多1-2滴,
 
推開後,迅速就吸收哂,質地好水水,
 
 
一點油既感覺也無,好清爽!
 
30秒後,皮膚摸落滑滑的!毛孔也收細左!
 
吸收程度也真快,
 
眼既位置也可以使用!
 
 
我又嘗試下用皮膚測試機測試下!
 
唔駛多講!都睇到效果!
 
 
之後再搽返平日用既面霜,
 
皮膚既水份度就好足夠!
 
1枝有2ml,獨特無菌單管包裝,很好!
 
有時去旅行用也超方便!
 
1排有5枝,有四排,共20枝!
 
 
每枝大約我可以用到3-4次(約2天)
 
特純高濃度透明質酸原液,
 
能迅速滲入底層即時增加肌膚含水量並鎖住大量水份,
 
恢復皮膚彈力及承托力,
 
修護肌膚平滑粗糙,重拾皮膚水嫩亮澤,
 
舒緩敏感及改善嚴重缺水膚質!
 
產品仲可以同時促進代謝作用及細胞更生,
 
淡化細紋乾紋,修復受損細胞,
 
可以針對乾燥、敏感、曬傷或醫學療程後之肌膚用!
 
遲下Cayin去泰國玩,又炎熱又曬,
 
由其曬後既皮膚係特別缺水,
 
所以我都一定會帶埋佢地去!
 
希望大家喜歡我今次分享!
---------------------------------------------------------------
 
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
YouTube
 
Instagram
 
Weibo
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()