琴日好開心又可以去發佈會啦!
 
仲要係韓國品牌"Dream Skin".
 
 
我都曾用過Dream Skin既幾樣產品!
 
經濟實惠!所以對新品都勁有信心丫!
 
係觀塘鴻圖道既豐盈餐廳舉行,
 
 
嘢食也好好食!雖然我本身肚子也飽飽的,
 
 
但我都食左好多!哈哈!
 
今次發佈會由中韓混血男模李明憲做MC,
 
講解Dream Skin新品"蝸牛精華原液系列",
 
其實蝸牛成分的護膚品於韓國非常流行,
 
一直是最具人氣的護膚成分,
 
相信好多sis也知道,
 
蝸牛可以修復受損肌膚,又可以使皮膚既水份度大大提升,
 
使肌膚更緊緻,有光澤!
 
我都拎產品即場嘗試係手,
 
感覺也良好,
 
 
然後有著名化妝師Cac Leung為model打造韓式護膚化妝新秘技,
 
 
我又係留心聽,留心睇!
 
最後大會送左一套產品給我,好開心!
 
 
回到家,我仔仔看到也好興奮,
 
有得拆禮物,看他係咁笑,
 
 
晚上我即開來用,感覺真不錯!
 
 
另外兩樣男仕產品我就俾左爸用,
 
 
下回要同大家分享蝸牛精華原液系列!
 
如果有興趣的sis們要密切留意喔.
 
好羨慕韓國既女孩子,皮膚又白又滑,
 
所以我也好喜歡用韓國護膚品,同樣希望擁有靚靚肌膚!
---------------------------------------------------------------
 
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()