Cayin一直也有用開gooodapple平台分享我的扮靚東東,
 
前排還知道她們開了一個很好的美妝購物網,
 
 
方便sis安在家中也可以網上購物,
 
 
uDe Girl美妝購物網有英,美,日,韓不同美妝品牌,
 
當中包括Bevy C,babyliss,Depend,VS SASSOON...等,
 
列明100%正貨保證及安全交易,七天退貨承諾,
 
貼心又細心!
 
我上去望左好耐,真係有好多不同人氣品牌的產品賣,幾吸引,
 
有彩妝,護膚,身體,護髮,塑身及香水…等,多種選擇,
 
還有精選套裝出售,
 
其實揀到我也花多眼亂,哈哈,
 
不過最近也是對卷髮較有興趣,
 
始終現在一頭長直髮,有時也會頗悶的,
 
想一時卷一時直!
 
今次就同大家分享下這次怎樣購物,
 
很容易很方便!
 
我買左一枝VS SASSOON 25毫米陶瓷捲髮器及Y.E.T.既甜心寶貝水潤唇彩!
 
1. 只需要登入 http://www.udegirl.com/按登入,以電郵地址作登入,亦可以用facebook登入
 
 
2. 在主頁中揀選喜歡的產品
 
 
 
3. 如想了解更多,就按下"產品詳情"
除了介紹產品及使用方法,還會介紹品牌故事,很細心.
 
 
4. 如欲購買貨品,就按下"立即購買"或"加入購物車"
 
 
7. 可從購物車中檢示心儀貨品才按確定
 
 
8. 確認後按下"結算"以進行付款流程
輸入個人信息,選擇送貨及付款方式後按下"確認訂單"
 
 
10. 網頁將自動載入付款系統
輸入資料及確認後,將自動進入付款程序
 
 
 
12. 完成付款後,即可到uDeGirl檢查訂單詳情及檢示訂單狀態
 
 
 
係米好方便呢?
----------------------------------------------------------------------------
話咁快我三天就收到uDe Girl送來的貨品啦!
 
真係好快手!送來前一天,
 
還會收到電話告訴我送貨時間,真貼心!
 
 
看我仔仔看到有得拆禮物盒幾開心!
 
 
 
除左我要的兩樣產品,
 
VS SASSOON既陶瓷捲髮器及Y.E.T.既甜心寶貝水潤唇彩,
 
uDe Girl還送左一些護膚試品用裝給我,好開心!
 
 
先講下這個陶瓷捲髮器,
 
 
 
 
$169咋,平靚正!
 
看我用左十分鐘多,就夾左個簡單既女神頭造型啦!
 
 
 
使用方法又簡單,只要抽出少少髮束,
 
用手指握著髮尾,打開捲髮夾夾緊髮束,
 
慢慢將捲髮器向下滑,拉向髮尾,
 
亦可以捲頭髮打圈,做個微捲效果!
 
但只需要夾10秒左右,就做到想要效果!
 
mini 25毫米陶瓷捲髮器
 
環球電壓、適合世界各地使用
 
150℃溫度設定輕易塑造造型
 
快熱設計、瞬間造型
 
可轉動電源線、不易纏繞
 
最好優點係夠細部,帶住收工夾,去旅行都好方便!
 
而Y.E.T.既甜心寶貝水潤唇彩,
 
 
我也頗喜歡,我也好少嘗試啲隻色,
 
估唔到出來效果也幾好看!
 
 
輕易塗抹,保濕度也ok.
 
有三色選擇!
 
---------------------------------------------------------------
 
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()