話說上一篇文章也提到很幸運地抽到兩盒Super Model Fit超模鑰,
 
http://cayin.pixnet.net/blog/post/402920668
 
現在服用差不多接近多四星期,
 
 
大家望下我上磅,真係輕左!減左少少磅呀!yeah~~
 
 
其實食左Super Model Fit超模鑰後,
 
我發現個肚冇咁容易脹外,
 
還每天也有大便去!
 
肚腩位也細左少少!
 
腸胃好左對減肥也好有幫助喔!
 
手臂位都瘦左啲!
 
 
又冇咁容易水腫腫!
 
除非嗰排太夜訓,否則我見身體及面部水腫情況都有改善!
 
啲兩星期我都冇大飲大食,
 
也很有規律,就開始睇到愈來愈有效果,
 
只係patpat位冇什麼大變化,
 
可能我實在坐得太多喇,
 
所以話運動係不能少,
 
如果肯做埋運動,效果一定會更明顯!
 
我要多提點自己多動一下,
 
唔好日坐夜坐,咁先得!
 
冬天經常也會食油膩食物,
 
很容易會變肥胖,
 
Super Model fit配方由米蘭藥廠CHEMI研發,
 
美國製造,並通過LECICO臨床驗證,安全可靠.
 
 
Cayin食左後,都無感覺有任何不適,無任何副作用,
 
這產品係通過細胞訊號控制飲食,
 
所以會減少我們亂吃東西的機會,
 
外國有很多模特兒都係食佢!
 
每日服用兩次,餐前食兩粒,
 
 
以餐前30分鐘最有效,
 
希望大家喜歡我今次減肥分享!
 
是次產品由theZtyle.com提供.
---------------------------------------------------------------
 
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
Cayin
arrow
arrow
    文章標籤
    Super Model Fit 超模鑰
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()