close
前排我就收到watson代理的韓國Touch Therapy面膜.
 
 
試用左一星期左右,每天我也很勤力地敷mask.
 
因為天氣實在太乾燥,皮膚會更易流失水份,
 
加上每天上班也要make up,所以更加要注意!
 
講到明天氣乾燥,我就梗係勁鐘意敷Hydrating Mask,
 
 
保水程度也很好!
 
看看皮膚測試機就知道!
 
 
$52一盒,一盒有10片,好抵用!
 
仲有另外兩款選擇,
 
Whitening Mask和Soothing Mask.
 
我嘗試過,同樣效果也不錯,
 
由其Soothing mask,
 
 
入面有蘆薈成份,特別適合敏感皮膚使用,
 
而Whitening mask就給一些膚色暗啞既皮膚使用,
 
 
三種面膜也温和,日日用都無問題,
 
而面膜紙質也很貼面,纖薄棉質,
 
 
使精華更容易浸入皮膚內,
 
價錢又抵買,從此我選面膜又多個新選擇啦!
 
另外要介紹埋一隻更好的面膜!
 
也是Touch Therapy的,
 
包裝好似安瓶咁,有六款選擇,
 
 
每款都有7+獨特精華成分 及 7-無人工添加劑,
 
 
六款面膜包括彈力提升,抗皺緊緻,淡斑美白,深層滋潤,水嫩保濕,毛孔緊緻高效或密集型面膜,
 
令皮膚保持最佳狀態!
 
$14.9/片 也是好好用!
 
我把抗皺緊緻給媽媽用,她都讚!
 
屈臣氏獨家有售,真方便!
 
兩款面膜也是遮埋眼,相當好.
 
希望大家喜歡我今次分享.
---------------------------------------------------------------
 

***加入Cayin的Facebook專頁~
 
Cayin
arrow
arrow
    文章標籤
    Touch Therapy 面膜
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()