經常makeup既sis都知!
 
皮膚容易變得暗啞,毛孔又易藏污穢,
 
加上我又成日夜晚,
 
個面成日都水腫腫,啲斑又愈來愈深色,
 
前排聖誕節仲食多左薯片,
 
攪到個面生左幾粒暗瘡,嗚…
 
有啲謝左,但個印好似點去唔散咁,
 
直到前排好開心得到公關朋友邀請,
 
到位於尖沙咀金馬倫道既Be Beauty美容院,
 
 
 
 
嘗試下佢地既兩部儀器,
 
 
剛好啲兩部儀器就可以幫助我解決頭先所講既皮膚問題,
 
我仲拍左段短片,方便大家容易了解!


首先美容師會幫我做一部叫Aque Peel既儀器,
 
啲部Aqua Peel (水漾淨膚療程)
 
 
 
有分為三個Step
 
第一個Step
係用水楊酸去幫我們皮膚去做一個peeling,去除皮膚既去質層.
 
第二個Step:
用甘醇酸去吸毛孔內既污垢,
防止黑頭,暗瘡,油脂粒……形成.
 
第三個Step:
用維他命C去美白皮膚,均勻膚色,
令皮膚變得更有光澤.
 
完成第二個Step時,就會見到個瓶入面勁多係面上吸出來的污垢,
 
 
做哂啲三個Step後,我摸下自己皮膚,就會feel到變得滑嫩,
 
望落最明顯就係白淨左,
 
再望鼻旁既毛孔都會乾淨左!好好!
 
然後美容師就幫我做另一部儀器,
 
RF冰肌收毛孔療程,
 
 
 
由於個儀器頭部係凍的,
 
所以同時亦做到去水腫,及收緊效果,
 
感覺雖然凍,但幾舒服,
 
 
做完一邊面,也摸到冇咁水腫,
 
仲可以鎮靜皮膚,就算敏感肌膚亦可以做!
 
做完兩部儀器後,個效果也很明顯!
 
睇到個虎紋冇咁深,
 
下巴緊緻左好多,個下巴尖返哂.
 
 
仲有鼻既黑頭也少左,西利!睇圖也好明顯!哈哈! 
 
 
Be Beauty好貼心,還設有化妝間.
 
方便客人.
 
 
 
是次活動由唯美研肌 Be Beauty Skin Care提供.
 
詳細資料可以到Be Beauty既網站到睇: http://www.bebeautyskincare.com/
 
 
希望大家喜歡我今次既分享.
---------------------------------------------------------------
 

***加入Cayin的Facebook專頁~

 
Cayin
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()