上兩星期去左iTrial 的百人工作坊,
 
 
第一次看到咁多Blogger.
 
 
Event係用校園風做主題,
 
所以當日我都看到好多Blogger打扮得像學生.
 
今次event有Dove,Academie,Visee的產品.
 
Dove清柔水漾系列
 
 
適合失去光彩,暗沉,脆弱,易打結,受損髮質的頭髮.
 
 
到Academie花果芬香精華系列
 
 
 
我也覺得很好,用左Academie沐浴露,護膚乳.
 
沐浴露有點像磨砂gel,一粒粒磨砂,輕輕按摩身體皮膚,用後都好滑.
 
護膚乳也相當不錯,我也差不多用完了.
 
最後有到Visee化妝品.
 
 
係Kose出的.又抵又靚.
 
睇眼影都知d顏色好靚.
 
我相信我會再去買.
 
 
 
最後仲有Christmas Card收, iTrial真細心.
 
---------------------------------------------------------------

***加入Cayin的Facebook專頁~

 
Cayin
 
 
arrow
arrow
    文章標籤
    Dove Visee Academie
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()