話說前幾日Cayin收到這部Silk'n Sonic Clean Plus洗面機,
 
 
 
我二話不說即時開箱!
 
好期待!因為我早前出席一個fitboxx event時,
 
已經見識過佢既威力,
 
event中員工們用蛋黃做示範,
 
測試Silk'n Sonic Clean Plus潔面機和市面其他品牌潔面機的溫和度,
 
 
另外兩個品牌潔面機示範的蛋黃最後都破了 ,
 
只有Silk'n Sonic Clean Plus聲波深徹潔面機能勝出,
 
隻蛋黃完全係完整無缺,
 
証明真係很温和,又不會弄傷皮膚!
 
先開箱先!
 
 
盒內有主機,充電座,潔面刷頭兩個,
 
 
及一個變壓器.
 
 
還有一本說明書,清楚說明怎樣使用.
 
 
我另外配多個硅膠刷頭,仲較柔軟,for敏感肌使用,
 
可以俾我媽咪用.
 
 
面機每天只需用一次,
 
晚上用效果更佳,始終工作一整天,
 
妝容逗留係面上也足足一整天,
 
回到家當然第一時間要清潔,
 
清潔其實係護膚的第一步,
 
皮膚乾淨的話,跟住既皮膚問題就會減少,
 
所以不要少看清潔步驟,
 
若果做得好,皮膚塗什麼也會吸收得好,護膚也自然事半功倍啦!
 
先看看這部潔面機,係60秒快速潔面,
 
比普通潔面高6倍清潔力,
 
磁性吸附無線充電,
 
 
我可以放係浴室,方便我每晚拿來用,
 
 
全機身都是安全防水,
 
有三種刷頭For不同皮膚使用,
 
有兩種功能模式,振動和脈動.
 
而啲兩種模式都有兩個速度可調節,
 
一個速度較温和,另一個速度較深層,
 
自己看皮膚情況而去揀選速度,
 
由其油性和易長痘痘的皮膚,
 
洗面時若配合這個潔面機,
 
就能更深層清潔皮膚的底層,
 
從而減少分泌油脂及長痘痘問題!
 
Cayin先使用左兩天,感覺都很不錯,
 
面上每個地方(面頰,額頭,下巴,鼻)都洗30秒. 
 
潔面機有60秒自動關閉裝置.
 
將洗面機由下至上係面上輕輕移動, 之後用水清洗乾淨.
 
 
最明顯看到洗完面,面部皮膚好有光澤,超愛!
 
而且每晚用它,都像幫肌膚做按摩,
 
煥醒皮膚一樣,好舒服!
 
而且最抵讚係刷頭既毛毛好柔軟,
 
我嘗試過放眼的肌膚附近,
 
我發現眼的皮膚都無因此而振動及拉扯到,
 
非常好!
 
等我用多一排,下回詳細分享用後感!
 
詳細可以到Fitboxx websit看看.
 
 
希望大家喜歡我今次分享!
---------------------------------------------------------------

***加入Cayin的Facebook專頁~
 
Cayin
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()