早前收到啲袋抗痘精華,我們兩姐妹都即時開黎用,哈哈…
 
這個精華主要針對容易長粉刺的肌膚,
 
我同妹妹皮膚其實也無什麼特別大問題,
 
但如一夜訓,額頭就開始黎了,開始長啲細細的粉刺,
 
由其我妹,仲會生一粒粒痘痘,
 
所以我們也一齊嘗試用啲個抗痘精華一段時間,看看效果!
 
成份:茶樹油,蜂膠,漆樹油,荷荷芭油,葡萄籽油,薰衣草油.
 
配方不含人造防腐劑或乳脂稠劑.
 
講求天然新鮮製造,
 
我們試用左一星期,每天早晚各使用一次,
 
使用前要搖勻,擠出適量的份量,
 
 
我們淨係用係容易長粉刺既額頭,
 
及容易長黑頭的鼻上,
 
*由於一枝我們每次只用少量,所以我會將剩餘的,
 
 
將蓋倒轉蓋緊,再放雪櫃內冷藏,
 
 
 
記僅剩餘的要五天內用哂,不能放太久.
 
我發現確實有改善長粉刺及黑頭的問題,
 
用後,額頭啲皮膚明顯係看到較平復,
 
油脂也會減少,有殺菌及抑菌既作用,
 
味道也有陣陣的茶樹味,
 
 
但至於對痘痘就不太大幫助,
 
不過點也好,減少油脂係可以幫助皮膚長少點痘痘,
 
所以要預防痘痘粉刺油脂跑出來,
 
LMB抗痘精華是能做到的.
 
加上我放雪櫃,所以用時冰冰涼涼,也可以幫助收細毛孔
 
幾舒服,產品也是較温和地去幫助皮膚預防粉刺.
 
而且天然,可以每天使用,用優質既植物精華製造,
 
能釋放天然既維他命及強效活性植物酵素,
 
吸引度也很快,用後又不會有油膩感覺,
 
咁就較其他化學產品更安全持久.
 
包裝也是值得一讚,每枝只有0.8ml.
 
可想它是用單劑量真空包裝,就有效防止產品氧化,
 
 
又不需依靠化學防腐劑或者穩定劑,
 
令活性成份功效更長久.
 
如果去旅行,也是非常方便的.
---------------------------------------------------------------

***加入Cayin的Facebook專頁~
 
Cayin
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()