究竟係咪個天都知道我呢排唔夠瞓呢
 
上次我先係Facebook講完我個黑眼圈好勁
 
無幾耐
 
我就收到邀請去試網上狂推介嘅MTM eye mask
 
呢一盒可以話係我最鍾意嘅眼膜之一
 
因為佢救我個黑眼圈好有效
 
今次我仲特登去鋪頭了解了解
 
MTM嘅產品都可以tailor-made,咁當然eye mask都可以啦

即係根據我每一次嘅皮膚狀態而tailor-made適合我嘅眼膜

MTM 源自日本卓越 <素顏美> 護膚概念

匠心良意於日本研發適合亞洲人肌膚特質嘅產品

MTM深信每個人肌膚需要不一樣 免費提供專業肌膚評測

為每位客人提供個人化嘅護膚方案

選擇適合嘅產品及調配品牌獨有嘅原液於產品之中
 
 
 
 
今次去左MTM K11 MUSEA嘅新店做肌膚評測,護膚顧問除咗分析我嘅肌膚

仲會了解我生活習慣

從而搵出我需要改善嘅地方

因為我長期都唔夠瞓

所以比較缺水同埋有好深嘅色素沉澱問題

護膚顧問提供左好多護膚建議,同埋推介tailor-made嘅eye mask俾我
 
MTM Custom-Blended Eye mask 有兩款Collagen Pad 選擇提供

分別係Collagen Pad OutLine (去眼紋) 或HighLight (消除黑眼圈)

Collagen Pad係含高濃度膠原蛋白

以專利冷凍乾燥技術製成,保持Collagen 嘅活性

結合埋以原液「調配」嘅Custom-Blended Eye Expert Essence 咁去用

就可以幫我消除黑眼圈嘅問題啦

護膚顧問亦都會好細心去講解用法
 
 
 
好似我咁懵嘅人 成日都會用錯產品

好多時用完都冇咩效果

但係用左MTM推介嘅eye mask後

就真係幫到我

佢消除黑眼圈效果真係好顯著架
 
 
 
皮膚分析後

護膚顧問就揀左可以幫我消除黑眼圈嘅原液加入EYE EXPERT ESSENCE 到
 
 
 
eye mask到仲貼有我名字嘅標籤架~
 
 
 
標籤仲會清清楚楚知道入面額外加左咩嘅原液同幾時定製

一盒專屬自己嘅眼膜就完成啦

因為我個黑眼圈實在太勁

我返到屋企已經急不及待即刻用

試下呢隻咁多人推介嘅eye mask
 
 
 
同大家分享下eye mask嘅用法先 潔膚後

取3泵Custom-Blended Eye Expert Essence

將精華由外向內均勻塗於各眼下位置
 
 
 
記住要跟番指引用番指定分量啊

如果唔跟就發揮唔到最好嘅效果㗎啦
 
 
 
所以千祈唔好諗住一泵搞掂晒
 
 
以乾透嘅雙手將固定Collagen Pad含於眼下位置

每邊再塗上約3泵嘅精華液直至Collagen Pad完全浸透 (半透明)

如果魚尾紋較多

建議把較寬嘅一方放置於眼尾以針對眼尾肌膚問題

而我就想消除黑眼圈問題,所以我將較寬嘅一方放置係眼頭方向

待20-30分鐘直至Collagen Pad接近乾透時
 
 
由外向內慢慢除下
 
 
 
將剩餘的精華液輕按至肌膚完全吸收
 
無須清洗
 
然後塗上[量膚定制]眼部護理產品就完成啦
 
佢簡直係消除黑眼圈的恩物
 
我的eye mask推介!
 
新店店舖地址:
尖沙咀維港文化匯K11 MUSEA B101店
--------------------------------------------------------------- Facebook: https://www.facebook.com/luicayin/ Instagram: https://www.instagram.com/luicayin/ YouTube: https://www.youtube.com/c/cayinlui
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()