上兩星期去咗DermaElements RARE Collection Discovery Event
 
去了解下佢哋嘅新系列產品
 
俾我發現咗一支超好用嘅卸妝啫喱!
 
其實DermaElements既原液一向我都大愛
 
因為敏感肌都合適使用
 
我都忘記咗自己用咗幾多枝啦
 
因為數量實在太多啦
 
同平時身邊嘅女仔朋友講開大家都會讚
 
今次RARE系列同樣冇令我失望!
 
 
 
 
 
香港既污染問題其實越嚟越嚴重
 
而且我又有敏感肌

呢幾年敏感嘅情況都越嚟越犀利

一年內都有兩至三次敏感

加上平日生活壓力同生活習慣

又夜訓,又食煎炸野
 
皮膚嘅負擔亦都越來越多
 
引致到毛孔阻塞粗大甚至膚色暗黃
 
敏感肌問題真係好
 
煩!
 
所以今次這套RARE系列就係針對這些皮膚問題
 
性質好溫和
 
成份都係天然材料
 
好似我呢啲敏感肌都用得
 
 
我用左兩星期感覺都好好喔
 
由其是我最鍾意就係佢嘅皇牌產品Super Soft Cleansing Gel
 
係我用過咁多支卸妝啫喱最好用的!
 
 
 
Super Soft Cleansing Gel主打溫和潔淨
 
可以潔面同時又可以卸妝,
 
超級好用
 
一舉兩得~
 
一舉兩得~
 
非常之方便
 
卸妝、潔面、去角質同補合一嘅Super Soft Cleansing Gel
 
質地係啫喱狀,流動性好高
 
 
 
 
 
佢同皮膚嘅酸鹼度相近
 
非常之溫和又唔刺激
 
所以特別適合敏感肌膚使用
 
頭先提過成份天然
 
其中一種就係天然酵素 - 枯草桿菌蛋白酶
 
能於去除污垢同時
 
可以軟化角質化細胞
 
防止細胞老化得咁快
 
促進細胞新陳代謝,皺紋byebye
 
佢有修護皮膚細胞功能
 
可以加快小傷口癒合
 
減少敏感不適
 
用好用嘅卸妝啫喱
 
卸妝後皮膚一樣咁滑
 
唔會話卸完妝就勁乾
 
當日活動中我都親身測試佢個卸妝力
 
連原子筆痕都可以輕易卸走
 
可想而知潔淨度係幾咁勁
 
 
 
洗完面用返精華之後最後就用返原液鎖保濕面霜
保濕面霜入邊蘊含分子釘
分子釘係是皮膚屏障的其中一種重要元素
但係分子釘會隨著年紀增長而流失
皮膚就會慢慢流失水分
再鎖唔住水分
面霜入面既分子釘可以填補角質層與表皮層間的細胞間隙
填補角質層與表皮層間的細胞間隙
修補番個屏障
咁樣就可以令到角質細胞鎖住水分及營養
原液鎖保濕面霜質感細滑輕盈
 
 
 
 
塗上面之後好容易被皮膚吸收
 
佢可以強化肌膚的防禦能力
 
使用大約五天之後肌膚彈性明顯有改善
 
摸落亦都更加水嫩緊緻
 
最後我仲要推介佢個高效醫學纖維面膜
 
 
 
呢塊納米纖維面膜既材質非常獨特
 
係用人造皮膚做的
 
呢塊面膜
 
纖維厚度得3-8nm
 
係納米級咁薄!
 
成塊mask仲係根據面部線條設計
 
可以緊貼面部
 
咁佢個滲透效果就會更強
 
做完facial 彩光煥膚、激光等治療後都好啱用架
 
可以補充養分又可以補濕
 
網上商店:
 
http://dermaelements.com.hk
DermaElements專門店地址 :
尖沙咀彌敦道132號Mira Place 1, 132A舖
銅鑼灣世貿中心G015號舖
 
 
---------------------------------------------------------------
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()