今個暑假我都唔知自己曬咗幾多太陽

我淨係知道自己黑咗好多

係呀加上經常都失眠食無定時又有生活壓力

之前姐姐考試連我都有壓力

搞到荷爾蒙失調

面上留下好多暗瘡印

經過呢個暑假之後仲有好多色斑

哎呀 真係好麻煩

之前我就出席The Beauty Medical講座
 

 


了解「超美白刀儀器」

 

 

 

 


聽到個名就知道係要改善膚色

一白遮三醜

白淨真係好緊要

超美白刀機係透過採用HIFU高強度聚焦超聲波技術

以線陣形式一線一線把能量直入肌底達4.5mm及2.0mm

達至提拉、緊緻、美白、祛斑等多重功效

- 4.5mm = 直達SMAS筋膜層

由內提拉鞏固皮下組織

刺激膠原蛋白增生

- 2.0mm = 把能量達至最容易形成黑色素的肌膚層

進一步擊退黑色素,解決色班問題

達至美白效果

相比舊式嘅Hifu

感覺真係相差很遠

唔單止療程時間快

而且感覺亦都更加舒適

我聽完講座幾日之後就即刻去試做

我想講The Beauty Medical環境真係好舒適

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


尤其是個VIP房

除咗有浸浴位之外

仲有按摩椅提供

做facial嘅同時 又可以慢慢享受坐喺度飲下茶食下茶點

 

 

 

 

 

 

 


療程之前治療師會在我面上畫上記號

 

 

 

 


因為有啲位置係要重點做收緊

過程沒有任何痛嘅感覺

以前做舊式Hifu真係好痛

麻痹嘅感覺甚至會keep住3日至一個星期

今次做呢個療程過程好舒適

而且即時仲可以睇到下巴位更提拉緊緻

膚色都更加提亮

 

 

 

 

 


仲可以改善微絲血管、毛孔粗大、雙下巴、眼紋...等等嘅問題

重點係成個療程一個小時都唔駛

仲可以即時喺旁邊上妝

沒有任何紅腫或者傷口

真係好方便

平時返工嘅朋友們可以趁着lunch嘅時間就過嚟做一做療程

真係啱晒都市人喔

要擁有白滑肌其實真係好容易!

限定優惠
1) $228 --- 超美白刀 (150發)
2) $688 --- 2.0超美白刀 + 4.5超收緊刀 (美白+緊膚 Double up⬆)

🌐按「https://bit.ly/31Hl9mL」登記或
🌐Whatsapp 5195 5196 直接預約查詢 : http://bit.ly/2IpsZt6

 

 

 

 

---------------------------------------------------------------

 

 

 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()