你有冇試過脫髮呢?
 
我就有試過啦
 
生完樂樂之後我都曾經經歷過呢個問題
 
之後去咗中醫調理一輪之後好返啲
 
所以我頭髮一直都好稀疏
 
每日洗完頭吹咗頭之後
 
就會發覺地上超多頭髮
 
所以我keep住都有用防脫發嘅產品
 
今日我就要介紹下呢一隻Scalp X‭ 防掉髮產品 ‬
 
 
 
‭佢嘅特點係德國實驗室專研‬
 
‭1st 歐洲皮膚健康聯盟認證防掉髮產品‬
 
‭1000 名皮膚科專家推薦‬
 
‭今次呢個系列就有DERMA 四大明星成份‬
 
‭生育酚、活力礦物鋅、菸鹼醯胺 B3、珍珠精華 ‬
 
系列入邊有三樣產品
 
第一樣係洗髮乳
 
 
 
取適量揉起泡之後
 
 
 
 
輕輕按摩頭皮及頭髮
 
跟住每次拎直徑1cm份量的煥活霜於掌心
 
 
 
 
用指腹輕輕按摩頭皮
 
按摩1分鐘之後再用水清洗
 
一星期使用一至兩次
 
另外每日使用強化專研精華
 
 
 
吹乾頭髮之後取出豌豆大小嘅份量於掌心
 
 
 
用指腹輕輕於髮根
 
或者需要強化嘅地方
 
 
 
按摩至吸收就得啦
 
可以改善頭皮健康又可以換活頭皮髮根
 
我覺得用後能明顯增加頭髮濃密感
 
 
 
煥活頭皮、強髮防掉
 
洗頭吹頭後也看到掉髮減少
 
---------------------------------------------------------------
 
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()