好好用 好好用 好好用
 
重要嘅事要重複三次
 
今日我要推介呢枝就係幫我解決咗皮膚水油平衡既問題
 
IPSA流金水
 
 
 
之前就係因為肌膚太過缺水
 
生咗好多暗粒出嚟
 
好痛苦喔
 
近睇好肉酸呀!
 
摸落肌膚凹凸不平...
 
好彩有IPSA流金水幫我
 
 
 
早晚洗完面,就用沾有流金水的化妝棉抹一抹全面肌膚
 
再用雙手拍一拍
 
 
 
就可以快速幫肌膚補充水份
 
入面有1000兆超微細補濕分子
 
補濕之餘,又可以抗氧、去暗粒、控油、亮膚、細緻...
 
高效導引鎖水分子為肌膚築起高密度人造水份膜層及鎖水屏障
 
將1000兆超微細補濕分子導入至肌底
 
瞬間滲透,觸發肌膚自我造水
 
然後鎖緊水份,三重保濕確保肌膚持久水潤
 
 
 
 
之後仲有助其他護膚產品的吸收
 
 
 
平日日常護理用不特止
 
佢仲可以急救缺水肌架
 
用化妝棉濕敷鋪面又得
 
 
 
非常好!又方便!仲可以即刻幫皮膚降溫
 
依家天氣咁熱 用佢真係好啱丫
 
一向回購率極高的流金水
 
我都一用愛上
 
IPSA 由7月10日開始至7月31日止
 
有網上遊戲
 
邀請你來分享流金水的用後感
 
一齊參與見證
 
只要上傳流金水使用相及用後感於IPSA網頁
 
 
被選中的參加者將可獲得IPSA流金水精美禮品
 
懇請大家試用前閱讀 https://bit.ly/2S6hpaX

了解流金水產品資料及使用方法。
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()