今日我要極力推介呢個卸妝按摩膏
 
DUO卸妝膏
 
 
 
前幾日我拍片都有讚佢呀!
 
真係好好好好用
 
話咁快差唔多俾我用左半瓶啦!
 
佢仲要係榮登日本 @cosme 大賞榜首
 
一直都係熱賣產品啊
 
仲要總銷量累積達800萬
 
依家香港都有得買啦
 
卸妝力很夠,感覺肌膚乾淨
 
而且又唔會感到乾燥
 
用完皮膚仲好有彈嫩嘅感覺
 
真係好正啊
 
打開個盒 入邊會有支匙羹仔
 
 
 
 
質地本身係膏狀
 
但係塗上面之後慢慢按摩打圈就會變成乳狀
 
平時眼部卸妝我要另外用眼部卸妝液
 
而家我只需要一瓶DUO卸妝膏就搞掂晒
 
所以我叫佢做懶人膏
 
佢最好嘅地方就係連好強勁嘅防水睫毛液及眼線都可以落到
 
睇吓圖片
 
我只需要打圈10秒左右
 
再用棉花抹一抹
 
已經可以輕易卸妝啊
 
 
 
 
 
 
所以我平時卸妝真係好快好快
 
而且佢入邊含有31種抗老美肌成分滲至角質層
 
所以真係做到卸妝同時按摩
 
又可以滋潤皮膚
 
佢有三種可選擇
 
分別係保濕型 清爽型 亮白型
 
 
 
可以因應自己皮膚去揀選喔
 
用咗兩個星期
 
最近感覺鼻頭的粉刺變少了
 
摸起來好光滑!
arrow
arrow
    文章標籤
    DUO DUOHK
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()