囇到變賓妹啦
 
係呀!我啱啱去完台灣動物園
 
真係黑左成度咁返黎
 
好彩我有用防曬霜咋
 
否則就真係非洲黑人咁返黎...嗚...
 
介紹返先
 
今日要講既就係Cell Fusion C Sunscreen三種防曬霜
 
 
 
 
 
分別係SPF50+PA+++活顏煥膚防曬霜
 
SPF50+PA++++舒敏水感防曬霜
 
SPF48PA+++ 凈肌修護防曬霜
 
蘊含專利成份NEO CMS™
 
能照顧因激光美容或煥膚療程後的不適
 
凈肌修護防曬霜適合油性或痘痘肌嘅sis
 
舒敏水感防曬霜則適合敏感肌
 
而活顏煥膚防曬霜含水解膠原成份促進肌膚再生
 
係防曬大熱之選
 
我早前去台灣就是帶著他們
 
Cell Fusion C Sunscreen三種防曬霜齊備三種不同的質感和功效
 
 
 
可以根據自己的皮膚類型
 
及皮膚問題選擇適合的產品使用
 
SPF50+PA+++活顏煥膚防曬霜同時可以對肌膚進行修復
 
 
 
它能保護肌膚隔離紫外線
 
質地是白色乳液狀
 
塗開之後滋潤不油膩
 
舒敏水感防曬霜SPF50+PA++++
 
 
 
鞏固及強化皮膚防衛屏障
 
清涼鎮靜、舒緩保濕
 
改善泛紅,預防皮膚溫度升高
 
保護皮膚免受紫外線傷害
 
適合乾性及敏感皮膚
 
凈肌修護防曬霜 SPF48PA+++
 
 
 
物理性防曬調節多餘皮脂
 
可預防角質堆積,舒緩修復
 
抗炎、均勻膚色
 
適合油性及痘痘肌
 
我覺得我自己真係好適合用這支防曬
 
就咁用完之後都已經有均勻膚色嘅功效
 
之後再化少少眼妝和用少少胭脂就可以出得街啦
 
 
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()