喂呀~ 話俾大家聽

我每一天起身都有個習慣

除了刷牙洗臉

我就會用面霜幫自己按摩

為的就是要V面

皮膚緊緻呀 V面呀 瘦呀

每天也會同自己不停講

但間中我都係要揾專業醫護團隊幫下我

單靠我努力係不夠的

上星期我就去左LightMAC體驗HIFU JET療程



LightMAC係由專業醫護團隊負責客人的皮膚分析和進行療程



LightMAC是專業的醫學美容中心,擁有眾多不同的療程

更採用有專業認證的醫學美容儀器,可以改善不同的肌膚問題

使肌膚回復年輕無瑕,展現更自然更美的你


我就當然要揀HIFU JET面部療程組合啦

聽聞呢個療程不但有效V面,仲可以令皮膚更加緊緻


HIFU JET係HIFU療程再加上氧氣噴射換膚療程

做HIFU療程前先幫肌膚溫和去除面部老化角質,完成深層清潔後再注入氧氣同水分

幫助肌膚細胞再生,增加膠原形成,踏出令皮膚緊緻的第一步,為進行HIFU療程做好準備

而HIFU的全名是High-intensity focused ultrasound

故名思義 HIFU療程就係利用高能聚焦超聲波


透過高度集中的超聲波

準確聚焦至目標部位表淺肌腱膜層進行加熱

不過treatment過程

我只感覺到少少䁔䁔地的感覺

還頗舒服的

係額頭位置感覺可能會有少少痺的

整個過程也好enjoy

最開始時,我還很擔心會很痛呢

看來我的擔心真的多餘的

療程中HIFU幫我重整底層承托力

令皮膚緊緻及輪廓提升效果更顯著

當超聲波聚焦於目標部位進行分段式定點加熱

瞬間將4.5mm深的SMAS層及3.0mm深至中層的膠原蛋白組織加熱到60-70°C

令蛋白產生「變性作用」

從而讓SMAS筋膜及膠原蛋白收緊、重組及再生

俾大家睇下

我做完一邊面的效果

真係好明顯

一邊面UP


HIFU療程係即時有皮膚緊緻輪廓提升的效果

無復原期、無須開刀的醫學美容治療

快靚正就可以改善面部鬆弛及雙下巴的問題

而且還可提升肌膚彈性

HIFU JET面部療程組合配合了氧氣噴射換膚療程

連毛孔粗大、膚色暗啞及容易乾燥缺水等皮膚問題也可解決到

改善膚質之餘,同時提升面部輪廓

令到整個輪廓更鮮明,皮膚都感覺更緊緻幼滑

一個HIFU JET療程有雙重功效,較單一HIFU療程更全面照顧肌膚需要

機會黎喇!現在我的讀者可以透過以下的連結

登記免費體驗HIFU JET面部療程組合: http://bit.ly/2I6HzHD

【免費體驗HIFU JET面部療程組合】,包括: 

-專業輪廓及膚質分析 

-高壓注氧淨化面部療程 

-HIFU面部緊膚療程(300發) 

-療程後專業評估、分析及護理

---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~



arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()