經常有朋友問我有咩產品推介
 
我都好開心好興奮咁去分享自己喜歡的護膚品
 
而每次有朋友問我有咩平靚正既眼霜介紹
 
我都必定會推介Olay的眼霜
 
從前我見到我媽咪用
 
現在到我用,感覺很親切
 
我好喜歡我手上既每一瓶眼霜
 
 
 
每一瓶我都可以乖乖地用到見瓶底
 
全是美國進口
 
去針對性解決不同眼部問題
 
‭平日面對既問題也離不開黑眼圈、魚尾紋、乾紋......等等‬
 
‭我最近就試用4款眼霜‬
 
‭最近剛剛推出的全新維 C 亮白眼霜‬
 
 
 
‭就針對性解決困擾大部分女生的黑眼圈問題‬
 
‭內含維他命 C 及維他命 B3 雙重亮白因子‬
 
‭有效抑制黑色素,重點減淡黑眼圈‬
 
就好似平時如果我‭熬夜‬
 
‭通宵過後就一定要用佢‬
 
‭維他命 C 是美白成分‬
 
‭淡化眼周黑色素‬
 
‭穩定性高,不易氧化變質‬
 
‭可以放心在白天使用!‬
 
‭眼霜亦含有另一高效美白成分維他命 B3‬
 
‭雙管齊下便可強化美白功效‬
 
‭趕走黑眼圈‬
 
日間必用「素顏眼霜」
 
 
 
‭3 ‬合‭ 1 ‬修護,即時遮瑕‭ ‬
 
臻緻全效眼霜‬就有「素顏眼霜‭」之稱
 
護膚‬之餘仲可以即時‭修飾瑕疵
 
岩哂‬D有黑眼圈、眼紋問題
 
但又唔想成日化妝嘅女生
 
‭內含‬珍貴修護成分如‭ Penta Peptide‬及維他命‭ B3
 
可以 3 ‬合‭ 1 ‬全效對抗黑眼圈、眼袋及眼紋‭
 
水潤保濕,令上妝更持久貼服
 
乾肌必備「眼部補水啫喱」
 
 
 
加入了雙重保濕精華
 
‭維他命 B5 ‬可撫平眼部肌膚減淡乾紋
 
‭透明質酸‬可將‭ 1,000 ‬倍水份滲透至眼部肌膚底層
 
‭即時補濕鎖水‬
 
質感清爽唔黏膩,更有少許冰涼感
 
一搽上眼就瞬間滲透,舒緩疲憊雙眼
 
OLAY PRO-RETINOL 抗‬皺眼霜
 
 
 
‭蘊含珍稀抗皺成分 Pro-Retinol‬
 
於‭夜間重點對抗頑固皺紋‬,‭淡化眼底細紋及魚尾‬紋‭
 
‬刺激肌膚細胞再生‭
 
同時可以‬抗氧化‭,讓眼周肌膚保持年輕彈性‬
 
眼霜不怕多
 
 
 
完全可以‭視乎肌膚狀態配搭使用‬
 
‭達至針對性的修‬護
 
另外護眼法寶電眼急救棒‭
 
 
 
可‬配搭使用加強及加快效果
 
經常賣斷市嘅‭ OLAY‬「電眼急救棒」及簡單輕柔按摩手法
 
‭讓眼霜的精華成分深層滲透至肌膚底層
 
促進血液循環
 
 
 
 
現在到萬寧/屈臣氏買任何美國眼霜系列‭即享$30 ‬現金優惠
 
‭於指定日子更有電眼急救棒贈‬送
 
數量有限,送完即止
 
詳情請留意‭ OLAY Facebook ‬公佈啦
 
 
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
 
 
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()