上三個星期
 
我病住都要去睇ETVOS既新品呀
 
 
 
因為上次用咗佢個光感礦物素顏粉之後覺得非常之好用
 
最近這一年我皮膚都變得好敏感
 
所以我大部份也改用成份天然或有機的產品
 
ETVOS這個品牌絕對係值得推介
 
佢係日本NO.1天然礦物彩妝品牌
 
2019年推出左保濕整肌防曬限量package
 
今次成個包裝都好有春天氣息 滿佈花花
 

 
 
 
 
除咗有防曬礦物粉
 
仲有防曬蜜粉餅 & 防曬身體礦物粉
 
 
另外連眼影膏都有新式啊出咗「焦糖粉」同埋「蜜桃粉」
 
眼影盤都有兩隻新色
 
分別係「熱戀甜粉」及「繽紛派對」
 
不過今日我要隆重咁介紹這支美白精華
 
 
 
因為自從我收到嗰日開始用到而家
 
三個星期了
 
我發覺效果係非常好
 
性質溫和
 
因為好多時候其他品牌嘅美白產品都會比較刺激一點
 
但係這枝溫和得來又可以減淡我面上既暗瘡印
 
含抑制黑色素生成、避免斑點及雀斑的美白成分傳明酸
 
傳明酸可有效解決斑點及雀斑等困擾
 
並能舒緩鎮靜曬後肌膚
 
高效預防斑點及雀斑形成
 
解決肌膚因污染、壓力、乾燥環境等引起的缺水問題
 
以潤澤成分促進肌膚天生保護力
 
白色乳液質地
 
塗上肌膚加以按摩就好快吸收哂
 
用左四天,早晚洗臉爽膚後用,效果好快就見到
 
整體也白淨左呢
 
ETVOS銷售點
銅鑼灣時代廣場4樓facesss
尖沙咀海港城海運大廈2樓facesss
 
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
 
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()