講起Olay套裝
 
諗返我平日也會用微磁導入水潤面膜套裝的
 
我之前在Blog也分享過
 
好好用,用完肌膚會變得好水潤緊緻
 
今次我就率先試用Olay 3D 彈潤緊緻微震導入套裝
 
 
 
其實這枝PROX 3D緊緻精華我平時也有用開
 
我係針對眼嘅位置同埋雙下巴來用
 
以及額頭嘅火車軌
 
平日一唔夠瞓
 
或者工作量多的時候
 
肌膚總是欠缺飽滿 欠缺光澤
 
PROX 3D緊緻精華蘊含法國珍稀成分洋薊葉
 
 
 
促進膠原增成
 
抗氧力比藍莓、奇異果更高!
 
加埋OLAY皇牌成分維他命B3、五胜肽
 
將肌底的膠原蛋白互相連結
 
形成穩定有序的膠原結構撐起肌膚
 
同鬆弛嘅肌膚講拜拜
 
性價比又高
 
質地輕盈
 
 
 
因為好多市面上嘅緊緻產品都比較油膩
 
好多時候想改善皺紋嘅問題但係變咗又驚起油脂粒
 
我用左呢枝精華一段時間都冇呢個問題
 
塗上面瞬間就吸收晒
 
而家我再加埋呢一個微震導入
 
 
 
就可以令到精華更加吸收
 
只要每次握着導入儀
 
接觸佢個金屬環
 
金屬頭再接觸面部
 
電路自然會接通
 
用嗰陣就會有震動
 
記住每次用嘅時候要避開眼部同埋唇
 
利用磁力特性產生作用
 
導入儀每分鐘7000次高頻震動
 
輕輕按摩面部就可以更加幫助改善肌膚彈性
 
同埋更加緊緻
 
‭記住係由下往上提拉‬
 
‭先由‬下巴開始,至耳下方
 
 
 
 
然後‭由嘴‬角向上移動到耳中位置
 
再從顴骨至眼周下方位置
 
‭把精華成分瞬間導入肌膚底層‬,
 
吸收力大大提升!
 
‭OLAY 全新限量 PROX 微震導入套裝‬
 
‭於 2 月 22 日起於萬寧/屈臣氏有售‬
 
‭屆時更會有限時$50 現金優惠‬
 
‭套裝為香港限定,更是限量發售‬
 
‭售完即止,有興趣的話便要立即入手啦!
 
---------------------------------------------------------------
 
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()