成市人最怕就係敏感
 
一敏感就周身唔舒服
 
心情差不特止 仲會攪到成個人都無心工作
 
由其前排轉天氣
 
我個面係好一天 差兩天
 
狀態係極度唔穩定
 
好辛苦!
 
雖然我冇濕疹嘅問題
 
不過我有皮膚乾燥嘅問題
 
皮膚一唔夠水份就會出現水油唔平衡
 
面頰突然間冒出一堆粒粒出嚟
 
令我好煩惱~
 
好彩有韓國護膚品牌ModeBLANCS既面霜幫幫我
 
 
ModeBLANCS係5大無添加產品
 
無色素、無人工香料、無合成防腐劑、無動物成分及無合成表面活性劑
 
並結合天然及10種韓方藥成份的護膚科技
 
以免肌膚受外來刺激
 
同時為肌膚帶來保濕及修護
 
 
我好喜歡白樺樹無添加這個保濕系列
 
水潤透薄
 
白樺樹提取液含有豐富礦物質
 
可清除體內自由基
 
更有效改善異位性皮膚炎
 
所以我都見用左一排之後啲暗粒都少左
 
保濕系列含有10種活性配方
 
可讓肌膚中的水分大幅提升
 
有機莓果萃取物有效促進皮膚飽滿有彈性
 
修護系列則有10種天然專利成分
 
同時具有抗氧化、美白及抗皺功效
 
有時洗完面我就咁用乳液已經足夠
 
 
薄薄塗一層也好水潤
 
 
天氣比較凍嘅時候我就比較鍾意用面霜
 
 
質地會厚身少
 
 
提供高度補濕,舒緩肌膚
 
 
Instagram: modeblancs.hk
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()