Jill Stuart出隱形眼鏡?
 
係呀我見到嗰陣都覺得好驚訝
 
 
仲俾佢包裝吸引住
 
佢嘅化妝品一向都超級靚
 
公主風~相信係女仔都鍾意㗎啦
 
佢出隱形眼鏡!我又點會放過呀
 
三種顏色
 
我一收到佢地!係即刻拆!即刻用!
 
爭啲連包裝相都唔記得影
 
個人比較喜歡藍色
 
 
 
藍色就比較自然
 
同埋有放大效果
 
 
非常之鍾意
 
粉紅色同埋黃色都比較Sharp d
 
淡粉係配合花朵圖案~好靚~
 
 
 
予人甜美的感覺
 
 
但係呢兩隻顏色嘅時候妝容可能要比較濃少少
 
黃色締造自然混血感
 
 
 
 
我由中學一年級就開始帶隱形眼鏡
 
嘗試過好多唔同品牌
 
我自己就特別鍾意台灣同埋日本品牌
 
不過日本品牌都唔係隻隻舒服
 
今次嘗試呢一個我覺得好舒服
 
最初諗住得個包裝
 
帶上去應該麻麻哋
 
好明顯出乎意料地我覺得好好
 
隱形眼鏡加入防UV功能
 
「免費試戴」及「購買兩盒JillStuart 1day UV30片裝
 
送JillStuart專屬小物袋」
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()