白滑肌膚我諗係人都想要㗎喇
 
不過自從我上年曬得太勁之後
 
都好難白得返
 
我已經好勤力
 
不過實在曬得太黑啦
 
所以我依家真係好加倍努力做美白功夫
 
以前我會買好多好貴嘅美白產品
 
後來我自己試用Olay精華後
 
發現效果非常好
 
性價比亦都非常高呀
 
同身邊嘅朋友講
 
佢哋都贊成
 
原來身邊都有朋友用Olay精華
 
用後感都係非常好的
 
所以我今次收到佢嘅面膜
 
就必須要第一時間拆開用啦~
 
「鑽石彈力面膜」
 
 
個名真係冇錯
 
因為個面膜紙真係好有彈性
 
係高效透白光塑彈力面膜
 
平時嗰啲面膜紙質地冇咁貼服
 
 
 
亦都冇咁厚身
 
今次我用呢個鑽石彈力面膜
 
係完全做到好貼服
 
敷上臉後鼻翼位置未能撫平
 
臉頰兩側亦有很多空位
 
沒能覆蓋全臉
 
彈力面膜未拉前是較細塊的
 
但係只需要用一手輕按著鼻樑
 
 
另一手向左右兩側拉伸
 
就可以調整面膜大小
 
 
完全覆蓋全臉
 
‭令面膜更緊貼臉部肌膚‬
 
 
‭用後感就係佢又會成為我既回購產品車中‬
 
‭哈哈... 用完再上妝也靚啲‬
 
‭不妨話俾大家聽‬
 
‭我依家已經用晒一盒啦‬
 
‭因為內含‬皇牌B3美白精華
 
所以可以為肌膚補水同時又可以做到美白
 
細心睇 面膜上面仲有鑽石壓紋
 
唔會令到精華流到周圍都係
 
而且水感、光、透白,三樣都做到!
 
說明書上
 
仲話連敷七日都可以
 
咁等我再去買來用喔~
 
橫掂而家有特價~
 
萬寧同屈臣氏更有OLAY鑽石彈力面膜「買5片送3片 」優惠裝
 
可以享受「一星期速效美白修護」!
 
(詳情:鑽石彈力面膜「買5片送3片」優惠裝($179.9)
 
將於‪12月30日起陸續於萬寧‬/屈臣氏有售
 
數量有限,售完即止!
 
$179.9為建議優惠價,實際價格由零售商決定
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()