今次個包裝好吸引我呀!

 

 

好有聖誕氣氛呢!

 

其實SKII神仙水真係唔會陌生㗎啦

 

我都唔知自己用咗幾多枝啦

 

我媽咪一見到我收到呢一枝神仙水

 

 

即刻話 送俾佢啦 哈...

 

確實大部份女士用過之後都會讚

 

因為佢真係做到晶瑩剔透嘅效果

 

Keeeep住用 可以做到白裏透紅既皮膚

 

只要每天早晚洗臉後

 

用沾有神仙水嘅海棉,全面肌膚抹一次

 

就可以幫肌膚保濕之餘

 

仲可以抹走我們面上既角質層

 

有時化妝之前

 

我仲可以用佢嚟急救一下

 

當佢係一個面膜咁樣用

 

例如眼底同埋面頰嘅位都係比較缺水

 

我就可以幫肌膚重點保濕

 

 

跟住上妝都會貼好多㗎

 

我重點講下今次嘅包裝

 

我諗經常去幫襯嘅粉絲一定會知道

 

「SK-II KARAN限量版神仙水」

 

 

SK-II HK 聯乘新晉澳洲藝術家Karan Singh 推出限量版潮爆神仙水

 

瓶身大變身,換上全新彩色POP ART磨砂包裝!

 

大膽結合 POP ART,玩盡幾何色彩學!

 

我一望到真係覺得好型好靚

 

色彩繽紛

 

帶你走進Pitera wonderland的世界

 

確實係好得意

 

我見到樂樂係咁玩

 

Karan曾旅居紐約、東京、瑞典馬爾摩

 

現居阿姆斯特丹

 

是澳洲藝術家和插畫師

 

專注於視覺藝術及插畫的他

 

最擅長翻玩幾何圖案與線條

 

只需要喺手機download Pitera Wonderland AR App

 

並掃描指定Icon

 

 

即可讓自己的影像融入其中

 

你也可以一起身歷其境神仙水PITERA的異想世界!

 

 

就好似我哋咁樣(喪左玩)

足足玩左半個鐘

 

今次品牌找來Chloe Moretz、綾瀨遙與竇靖童擔任代言人

 

三者各展現不同的風格美

 

其實神仙水除了可以護膚之外

 

原來還可以帶你去二次元新世界!

 

有興趣嘅快啲去睇下啦

 

---------------------------------------------------------------

 

***加入Cayin的Facebook專頁~

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()