每年12月都係我最鍾意嘅月份
 
因為五顏六色嘅聖誕禮物都會出現係我眼前
 
花碌碌嘅嘢係特別令人開心
 
Kiehl’s寄來嘅聖誕產品一樣令我巧KAI心
 
 
首先皇牌產品一定係唔少得佢個金盞花爽膚水
 
 
係咩皮膚都啱用
 
超級溫又好保濕
 
有時忙完一天工作返到屋企卸妝之後
 
我個面頰嘅位會有少少泛紅
 
每次我都係用佢佢來幫我急救急救
 
真係好Work
 
而特效保濕乳霜我媽咪就好鍾意用㗎啦
 
佢話夜晚塗一層薄薄的
 
皮膚第二朝早會即刻補充番水份
 
完全係呢個天氣都唔會覺得繃緊
 
仲有佢個經典潤膚膏都係好好用架
 
我仲記得上次成瓶都俾我用晒
 
 
今次嘅包裝係聖誕限定
 
如果大家鍾意嘅就快啲去睇啦
 
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()