話說我係懶人一個
 
但我又貪靚
 
所以我每天也會爭取時間敷mask
 
有時煮飯敷,有時洗碗敷,有時打住機敷
 
哈哈... 師奶真係分秒必爭的
 
Happy Mask的宗旨是鼓勵所有迷人、有趣和美麗的女士們用Happy Mask面膜來保養肌膚
 
 
為肌膚補充水分,更為您帶來快樂的肌膚和自信的喜悅~~ 獨有AQUAPlux™ 極緻保濕成分及特別採用TENCEL®天絲纖維
 
貼服面部輪廓,每次享受面膜後,肌膚保持水潤舒適 全線產品均在韓國製造直送到港
 
並且經皮膚專科醫生測試及驗證
 
我特別喜歡珍貴松露面膜
 
 
個香味係令我好放鬆
 
 
輕柔紓緩滋養肌膚
 
而白松露美白面膜就有助美白肌膚
 
 
有助於加強皮膚屏障
 
仲要用完會白淨
 
 
均勻膚色不特止
 
針對啲痘痘印真係好好!
 
仲好保濕~ 我去日本幾天
 
也是用佢~
 
蜂蜜茉莉花保濕面膜
 
 
輕柔紓緩滋養肌膚
 
Happy Mask既面膜紙質也是較厚的
 
而且很貼面
 
頭先我也講 我一路整自己嘢一路敷面膜也無影響呀!
 
產品由mannings 提供 
 
產品說明參考網站 https://www.mannings.com.hk/zh-hk/exclusive/happy-mask
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()