今日我想重點推介而家大熱既無針埋線
 
間唔中我都會接一些工作係需要拍攝
 
每次睇返啲相都覺得自己有包包面
 
仲要我一個星期都會抽兩日去打拳
 
冇錯!個身軀係瘦左,但... 個面都係圓圓的
 
仲有,女人生咗仔真係會老得快...
 
呢兩年我開始見到自己嘅眼紋越嚟越深
 
虎紋又係頸紋又係
 
下巴又開始出現鬆弛
 
所以上年我就的起心肝做Hifu
 
但係個感覺都大
 
做完每一次都會痹痹的...療程過程亦都有啲痛
 
所以今次我要來marsha瑪沙醫學美容集團嘗試呢一個V-lifting逆齡無針埋線
 
 
就係啱晒我啲又怕痛但係又要面對鬆弛嘅人
 
佢嘅原理就係利用超聲波能量快速咁去深入皮膚底層
 
 
從而令到膠原蛋白快速增生
 
佢仲有個特點
 
就係可以做到密集式及漩渦式能量輸出
 
 
 
提升靈活度同埋緊貼度
 
所以連眼角或者係眼底下面嗰啲位置都可以做到
 
曾經聽人講過
 
眼皮嘅肌膚就好似五張白紙咁薄
 
所以一定要加緊保養
 
因為最容易出現鬆弛嘅地方就係眼部肌膚
 
經常化妝嘅我
 
成日都會拉拉扯扯到肌膚
 
確實真係要注意眼周皮膚
 
所以治療師都特登去細心地幫我做多啲...
 
 
另外額頭或者下巴都一樣可以輕易做到
 
係非入侵性
 
所以係唔需要有恢復期
 
唔會有任何傷口
 
做完療程又即刻可以化返個妝走人
 
成個療程只係做咗30分鐘都唔使呀!
 
好快趣就可以睇到小顏效果
 
經常聽朋友講
 
以前年代拉皮又痛又會有後遺症
 
而家又可以做到唔痛
 
又無後遺症又無傷口
 
我俾大家睇睇個分別
 
無論係療程感覺,時間,恢復期都改善咗好多
 
 
舒舒服服地瞓喺度30分鐘就可以幫我減淡虎紋、頸紋
 
所以話提升輪廓、緊緻瘦面話咁易!
 
 
(Marsha 瑪沙醫學美容集團)
 
 
 
 
Instagram:marshabeauty
 
---------------------------------------------------------------
 
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()