close
每次可以嘗試新品牌時
 
我都好自然有種興奮感
 
今次我嘗試的就係一個源自美國既護膚品牌Nuria
 
 
Nuria係由強生公司全球美容研發部前副總裁Naomi Furgiuele研發及創立
 
品牌尤其關注女性教育議題
 
Furgiuele希望透過Nuria分享跨越時代、地域、文化的護膚智慧來連繫全球女生
 
為增強與不同地方女性的互動
 
品牌更於不同城市舉辦工作坊
 
招募各式文化背景的千禧女性參與產品策劃、試用等
 
以製造出更高效、貼心、符合顧客期望的產品
 
聽到呢到
 
也明白這品牌係凝聚全球女性力量一齊去抵禦肌膚初老化
 
好多時候
 
我用任何產品
 
也好習慣睇包裝
 
Nuria的包裝用上pastel色系,非常吸引
 
第一枝我想介紹係任何皮膚都可以使用的水漾保濕系列深層潤肌精華
 
 
主要成分係蠟菊及提煉自橄欖的純角鯊烷
 
質地確實水潤
 
 
透明啫喱狀,可迅速滋養乾燥皮膚並補充水分
 
 
當中嘅蠟菊成分仲可以修復皮膚
 
促進皮膚細胞再生,膚質更見幼嫩
 
而另一枝橙色的是嫩肌修復精華
 
 
成分含胡蘿蔔籽油和南非國寶茶
 
胡蘿蔔籽油有效阻止自由基攻擊
 
而且具備高度保濕功效
 
而南非國寶茶可促進健康皮膚細胞的生成
 
有助於減少皺紋
 
我自己呢個星期重點用在額頭位
 
 
 
用咗三日左右已經睇到啲皺紋冇咁深啦
 
冇辦法
 
呢排日日都夜瞓掛住煲劇
 
個面自然乾啲㗎啦
 
而南非國寶茶的修復力正好針對這些老化元兇,保護肌膚
 
兩枝精華也是按壓樽蓋並取適當分量於掌心
 
 
輕塗於面部及頸部
 
最後呢一支係深層卸妝潔膚水
 
 
我用過係非常之溫和
 
 
這款無皂卸妝水能夠去除污垢、油污、雜質
 
化妝棉沾上卸妝潔膚水後直接抹去面上化妝及污垢
 
 
方便易用
 
所有皮膚類型也啱用
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()