講開紫外線
 
真係成日都會好怕佢
 
最近成日都戶外活動
 
皮膚曬到好似菲律賓人咁
 
好黑
 
再加上我長期都唔夠瞓
 
無光澤,面黃問題日漸嚴重
 
所以我一定要講呢一支全新升級版醫學雙維他命C抗氧亮活精華
 
 
配方能增添透明質酸
 
更蘊含豐富維他命C
 
今次增加維他命C的濃度至12.5%
 
但係其實維他命C係相當不穩定嘅成份
 
故此Kiehl’s強化配方實施科研壯舉
 
追求更加完美去研發出升級版精華
 
其實維他命C係非常之多功效㗎
 
可以抗氧化仲可以提升亮澤
 
仲可以改善肌膚嘅質感
 
質地非常之嫩滑
 
 
好快就可以比皮膚吸收
 
 
用咗大約一個星期已經可以睇到我虎紋冇咁深喇
 
最明顯就係睇到成個膚色都有光澤左
 
成日面黃黃既我真係要勤力啲用佢
 
仲有啊~我啲魚尾紋咁勁
 
用咗佢都冇咁犀利
 
我覺得佢減少皺紋嘅效果真係唔錯~
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()