又到飲Collagen Drink時間
 
我平時夜晚訓前點都要揾嘢飲下!
 
最近這星期我就keep住飲LANEIGE 膠原蛋白美肌飲
 
 
我覺得佢幾好
 
晚飯後一枝,入口酸酸甜甜咁,
 
味道都唔錯,同樣易入口
 
全新膠原蛋白美肌飲把握晚間黃金修復期修護肌膚
 
我一定要保持皮膚補濕水潤
 
除咗日常有冇程序不能少之外
 
飲Collagen Drink也可以幫幫我!
 
 
骨膠原一向對女性黎講都係恩物
 
綠茶GABA減壓助眠同時促進膠原及彈力蛋白合成
 
Laneige萃取自魚類優質膠原蛋白
 
極細分子量
 
 
比起市面上較知名Collagen品牌是萃取自豬的膠原蛋白折然不同
 
更易吸收。
 
外敷保養再加埋內服補充就更加可以繼續keep住咁靚啦~
 
飲得到的Sleeping Mask!
 
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()