青春是一種態度.無齡無懼
 
大家最近也經常聽到這廣告
 
如果問我,我也是一樣
 
不同年齡也有不一樣的美
 
我地每天也要努力,抗衰老!
 
不過我首先要做既就係乖乖地今個夏天繼續keep住要美白
 
無辦法,太多户外活動,
 
不停去接觸太陽,曬到黑麻麻
 
一白遮三醜,我今個夏天就要給自己一個目標
 
要擁有水感亮白美肌
 
這幾樣OLAY產品就可以幫我
 
 
專屬美白方案
 
OLAY皇牌光塑淡斑精華+微磁導入透白面膜 +保濕百搭油
 
我用左一星期已明顯看到啲色斑也減淡左
 
看得見的美白
 
個精華係我其中好喜歡的產品
 
 
效果好好
 
 
皇牌淡斑精華係連續3年銷量No.1美白產品
 
獨家日本美白技術Pearl-Optics Technology珍珠光學科技和維他命B3
 
 
保濕得來又可美白
 
另外可再加保濕百搭油
 
 
佢個質感透薄不黏膩,用後瞬間滲透
 
平時洗完面又可直接塗抹在肌膚
 
 
來一個簡單的按摩去喚醒肌膚健康光澤
 
蘊含多種天然植萃油
 
調節肌膚水油平衡
 
補濕、美白、抗老
 
三樣功效齊齊發揮出來
 
最後這個微磁導入水潤面膜套裝
 
 
佢平時一個星期用一至兩次既急救面膜
 
 
澳洲專利創新微磁導入科技
 
以天然微磁波力量
 
深層滲透入肌底
 
 
平時可能大家都會覺得敷完個面膜
 
皮膚嘅滋潤度都唔係好高
 
所以如果加入左呢一個微磁導入儀
 
佢可以釋放出天然微磁波力量
 
將微米級面膜精華推進肌底
 
用完之後比起平時就咁敷面膜嘅滋潤度就會大大提升㗎啦!
 
幾個按摩步驟就可以幫助肌膚更加有水潤度
 
慳時間又方便!
 
用後肌膚即時變得緊緻飽滿
 
同埋更有彈性!皺紋即時冇咁明顯!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~

論壇地址:forum.php?mod=viewthread&tid=874207
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()