成日問人哋,
 
你夠唔夠薑呀?
 
今鋪啲兩支洗頭水就真係夠晒薑啦
 
The body shop 上年其實已經推出左呢一支薑薑洗頭水護髮素
 
 
其實我已經用咗幾支㗎啦
 
啲老人家成日話薑係可以驅風乜乜乜
 
呢啲我唔知啦
 
總之我就係覺得洗完呢一支薑洗頭水好舒服
 
我自己係超級鍾意The Body Shop生薑頭皮護理系列
 
蘊含來自斯里蘭卡的生薑精華、樺樹皮精華、白柳皮精華及社群貿易蘆薈
 
質地輕柔的生薑頭皮護理護髮素能溫和地舒緩你的頭皮並強健髮質
 
其實用咗三日左右已經會睇到頭髮更強健
 
 
舒緩頭皮 , 為秀髮帶來滋養柔滑觸感
 
 
另外護髮素嘅質地亦都唔會話好似其他品牌咁樣油淋淋
 
 
最重要係適合100%素食主義者
 
不過好似我呢啲成日漂染頭髮嘅人
 
 
可能護髮素用完之後都唔係好夠滋潤
 
所以我吹頭嘅時候又會再加少少髮尾油咁就OK 㗎啦
 
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()