我日日都會敷面膜
 
美白抗皺保濕樣樣我都敷
 
最近我就收到全新Apivita18款升級配方速效修護面膜
 
 
地中海天然美肌餐單
 
分別有磨砂護理、潔淨護理同埋滋潤護理
 
其實呢個品牌嘅面膜我一直都覺得幾好
 
因為佢一直堅持研製天然同埋高效嘅護理產品
 
今次我就特別鍾意滋潤系列嘅面膜
 
用完之後keep住都係非常之水潤
 
今次我就抽三款面膜介紹俾大家
 
第一個係磨砂護理嘅山桑子亮白磨砂霜
 
 
90%天然成份
 
佢含有豐富嘅抗氧化成分
 
非常之溫和咁幫我去角質
 
 
敷5分鐘之後輕輕用手去加水打圈
 
用完之後可以溫和咁去除老化細胞同埋啲污垢
 
皮膚乾嘅時候我就揀咗仙人掌滋潤更新面膜
 
 
92%天然成份
 
除咗可以強效保濕之外仲可以舒緩鎮靜敏感缺水皮膚
 
尤其是呢啲咁曬嘅季節就最適合使用
 
 
另外有時開冷氣開得太多嘅時候皮膚好容易就會出現細紋
 
所以我就揀咗呢個蜂皇漿緊致面膜
 
 
佢有97%天然成份
 
蜂皇漿其實嘅功效真係好多
 
 
佢入邊含有豐富嘅維他命同埋微量元素
 
仲有氨基酸
 
可以提升細胞再生能力
 
咁就可以擊退啲幼紋啦
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()