前一陣子我就去咗參加法國醫學品牌NOVEXPERT Event
 
去深入了解佢地既精華
 
當日我仲着咗件袍
 
 
影吓相呃下like先!
 
NOVEXPERT係嚟自法國
 
仲要係醫生共同研發
 
1個系列由1位專家研發
 
NOVEXPERT 在短短8年內榮獲18個國際醫學及美容大獎
 
 
於世界各地多個銷售點均備受關注
 
佢哋嘅精華素都係採用100%低敏安全配方
 
 
所有產品不含防腐劑、礦物油、矽化物、酒精、乳化劑、殺菌劑、乳化劑、BHT/BHA等化學物質
 
即係非常之天然
 
今次我就係重點去了解佢哋三種精華
 
三種不同的獨特精華迎合不同需求的膚質
 
5重注養賦活修復精華
 
 
匯聚所有Omega於一身
 
 
可用於面部及頸部肌膚
 
更適用於混和護膚品
 
喺戶外活動前後於所需位置塗上,就可全方位修復滋養肌膚
 
4重透明質酸導入精華
 
 
佢嘅優點就係內含嘅保濕分子有大大小小的size
 
4種不同分子的高濃度純淨透明質酸
 
所以令到皮膚內外都濕潤
 
 
確保透明質酸覆蓋每層肌膚細胞
 
用左佢之後再搽面霜就更加吸收
 
一瓶多功效:注水、補水、鎖水、緊緻、飽滿、潤澤
 
C25抗氧煥膚亮肌精華
 
 
含25%高濃度穩定型維他命C
 
8小時持續滲透肌膚
 
改善毛孔粗大、膚質粗糙問題及減少痘印
 
質地輕盈,我用左一個星期
 
 
仲要係一個星期內我都不停咁樣到戶外接觸陽光
 
正常平時嘅我,膚色都會曬黑少少
 
但係用咗佢後,都係睇到膚色都係好光澤!
 
高效抗氧化,刺激膠原蛋白增生
 
近鏡都唔會睇到啲色素加深左!
 
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()