今次要介紹嘅呢一個護膚品我覺得係非常之特別
 
就係叫做神仙玉女粉
 
武則天當年為了保持年輕樣貌
 
特意命御醫研製神仙玉女粉
 
因此,武則天雖年過半百
 
但樣貌仍像少女一般
 
今次呢一瓶宮廷薈的神仙玉女粉正正就是根據古代武則天的秘方
 
 
再加上現代科技的結合
 
所研發出的面膜粉
 
專針對膚色面黃暗啞同埋欠缺彈性嘅皮膚
 
 
令到佢哋重拾青春氣息
 
其實有陣時可能啲人都會覺得面膜粉係比較麻煩
 
但係其實面膜粉係比一般Paper mask嘅效果更加好
 
今次我用嘅就係神仙玉女粉
 
 
 
專門針對暗瘡、暗粒、閉口等皮膚問題
 
仲要全中藥成分,絕無添加
 
用法好簡單
 
每次洗面落妝之後
 
記住保持面部濕潤
 
再將¼掌的粉末放在掌心上面加水
 
 
再將玉女粉當係潔面膏咁樣用
 
 
記住避開眼同埋口部嘅位置
 
跟住靜待5至8分鐘
 
 
跟住再用清水清洗乾淨之後
 
就可以用其他護膚品
 
用後真係好乾淨,去角質效果好好
 
我好喜歡呀!
 
 
成個膚色都即刻白淨左一度
 
毛孔都變得更加細緻,令皮膚摸落更滑
 
同埋更加有彈性!非常好用!
 
難怪用戶一致激讚好評
 
另外還有漢宮美肌白玉霜 (美白面霜)
 
 
一向我都好鍾意有中藥成分嘅護膚品尤其係當歸
 
呢一個宮廷薈面霜含有10多種藥材成份提煉而成
 
入邊就係有我鍾意嘅當歸啦可以刺激血液循環
 
令到個面色都紅潤啲係非常對我有效架!
 
 
因為我成日都夜瞓面黃黃,有佢幫我就唔使驚啦
 
使用過千年歷史宮廷美容秘方
 
並取得歐美大學利用科學方法證實其功效
 
當歸可和血、補血
 
 
而美肌白玉霜亦加上胎盤精華
 
能更有效延緩肌膚老化問題
 
售賣點:
宮廷薈 查詢電話:9156 3715 (Whatsapp)
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
arrow
arrow
    文章標籤
    Myeong 宮廷薈 神仙玉女粉
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()