其實去親Beauty Glow都係好舒服的感覺
 
 
我哋都市人
 
尤其是成日返工收夜
 
莫講湯水,連飯都會懶得煮
 
有時放假抽少少時間去Beauty Glow做下Facial按下摩
 
都係一種享受
 
尤其係呢到有埋湯水比我飲
 
 
還有Snack Bar,食下面包多士嘆下咖啡
 
 
地點仲好就腳,位於銅鑼灣登龍街2-22號 V Point 7樓
 
去到嗰度換件衫,有獨立locker擺好自己嘅嘢
 
 
就可以去沖返個靚涼同steam room焗下桑拿
 
 
最緊要就係環境乾淨
 
對我呢啲潔癖人來講,環境係好重要
 
 
做完又不會催你走,唔使話急着走
 
真係可以喺度坐下嘆下
 
好啦!講返今次我做咩療程先
 
首先就係按摩師幫我做磁療經絡按摩
 
 
其實係用一枝經絡磁療棒去疏通經絡,
 
行氣活血,排除毒素
 
 
重點係快速疏通身體各部位淋巴管及經絡
 
只要淋巴及經絡通左
 
就可幫我們消除疲勞,舒緩神經
 
亦緩解肌肉疼痛,從而提高睡眠質素
 
過程係頗舒服的,只有在淋巴位有點塞既位會有少少痛
 
但做完一邊腳係睇到也去到水腫
 
即時睇到瘦左,好西利!
 
之後就係做一個逆齡滋潤緊膚療程
 
 
超舒服,美容師幫我按摩左好耐,
 
用一個通淋巴嘅手法去幫我按摩面部,
 
這療程可以逆轉肌齡
 
減淡紋理,而且可以令肌膚更緊緻,恢復活力
 
我覺得係非常之適合我
 
加上按摩仲可以促進面部微細血管及淋巴循環
 
令肌膚回復年輕,亮澤飽滿
 
而且整個面既皮膚也會更提升
 
美容師配合上 BABOR 肌齡逆轉雙效原液
 
 
含有莧菜油、褐海藻萃取、麥芽三糖
 
專針對細紋及重塑輪廓
 
做完之後個面即刻白淨左,
 
而且都冇咁攰,好明顯feel到
 
我仲舒服到瞓着埋!
 
敷埋面膜令到皮膚補充番水份脹返哂就搞掂啦!
 
 
最後去梳妝台化返個靚妝咁就走啦!
 
Beauty Glow
 
 
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()