夏日炎炎,我卻最鍾意出去玩

可我從小就是易黑的體質,每次曬黑之後就很難白回來

所以小時候開始,基本上市面上的開架的防曬產品都用過

而我一直都是Sunplay防曬家族的忠實用戶

大個之後貪靚,夏天出去玩也要化著妝

補防曬就成為咗一個難題

今季接觸到SUNPLAY防曬法補 —— Skin Aqua超保濕水感防曬噴霧

可以做到補防曬,補濕,定妝 一支過,即時就成為咗我夏日既恩物
 


曼秀雷敦SUNPLAY防曬—— Skin Aqua超保濕水感防曬噴霧係我最鍾意既噴霧式防曬

 
 
 
它因為金色的小罐設計,因此Sunplay防曬呢個系列亦被稱為金色防曬
 
細細支,就咁擺落袋,剛剛好,夠曬方便
 


有時出街2-3個鐘

就開始出汗溶妝,拎出Sunplay 防曬既Skin Aqua超保濕水感防曬噴霧嚟噴一噴

都唔使3秒鐘,就可以補防曬,補濕同定妝,夠曬方便
 
 
加上有SPF50+ PA++++,防曬度數高,
 
就唔怕好易曬黑啦
 
Skin Aqua超保濕水感防曬噴霧仲蘊含高效保濕美白成分水活銀耳精華,
 
納米透明質酸及維他命C,
 
可以有效抑制黑色素形成,
 
保持肌膚美白滋潤透亮
 
如化妝水般的質地將防曬防護包覆其中,
 
不添加香料,色素及礦物油,
 
 
 
 
性質溫和,低刺激性
 
另外嗰枝同樣系來自Sunplay防曬金色系列——Skin Aqua超保濕水感防曬露
 
 
同樣有SPF50+ PA++++
 
保濕美白成分水活銀耳精華
 
納米透明質酸及維他命C
 
質地亦都好輕盈
 
 
 
 
好多時候啲防曬用完都好油淋淋

但係Sunplay防曬金色系列的Skin Aqua超保濕水感防曬露真係冇呢個感覺,一搽仲立即變透明!
 
平日仲可以當一個化妝嘅底霜使用
 
保濕又可以防曬
 
令到個妝容更加貼服
 
就可以減少浮粉嘅狀況啦
 
非常之清爽!我自己都好鍾意
 
100%會回購嘅產品!
 
最後邀請大家在Blog文末按 “讚+留言”
 
我就會挑選幸運兒送出Sunplay防曬金色系列——Skin Aqua超保濕水感防曬噴霧一支喔
 
---------------------------------------------------------------
 
***加入Cayin的Facebook專頁~
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()