為咗
keep
住擁有好膚質,護膚保養每日都要做㗎
為咗keep住擁有好膚質,護膚保養每日都要做㗎啦
 
而我今次想分享嘅係DermaElements嘅原液
 
DermaElements嘅原液可以發揮佢嘅功效之外
 
仲要令到皮膚用完之後唔會覺得油淋淋
 
吸收度快,又可以快速咁發揮佢嘅效果
 
原液就好似係皮膚嘅營養液
 
喺護膚步驟之中不能缺少
 
重點針對肌膚嘅問題去揀選原液
 
好似我皮膚咁,最重點嘅問題就係好乾
 
水分度長期都不足夠
 
再加上我之前成日都去戶外活動暴曬
 
依家天氣凍返,又長期缺水
 
額頭都出現好多火車軌啦 嗚....
 
今次我就第一次接觸呢個醫學品牌DERMAELEMENTS嘅原液
 
 
係經過醫學及專業科研人員研究
 
提取至全球各地優質元素研製出點對點擊破肌膚問題
 
給予肌膚嘅細胞需要
 
而且從包裝都睇到佢係採用滲透壓技術提煉而成
 
直接進行密封式無菌包裝
 
確保純正精煉,成份穩定新鮮
 
不過其實每個人嘅肌膚都係唔一樣
 
而且有時遇到嘅狀態都係會唔一樣
 
所以係唔同嘅時候一定要揀選針對自己問題嘅原液組合!
 
佢有好多隻原液可以俾我哋選擇
 
今次我就嘗試佢個微胜肽原液及分子釘原液
 
 
唔同嘅原液都取材自唔同地方
 
有啲係西班牙、日本、法國、瑞士、摩洛哥,甚至有啲係南極洲
 
而我用呢兩隻原液個質地,我都好鍾意
 
而且仲可以改善我想改變嘅問題
 
我個皮膚長期都係好缺水
 
尤其是我上兩個星期去日本
 
嗰度最凍可以去到負20幾度
 
每次滑完雪,我上到酒店房,
 
我都覺得個皮膚都仲係好OK
 
因為全靠個打底做得好,
 
微胜肽原液含有兩項世界專利嘅抗皺成份
 
 
六胜肽及五胜肽
 
除咗可以保濕平衡肌膚
 
仲可以做一個收緊嘅功效
 
 
用咗三日之後我明顯睇到眼周旁嘅細紋係冇咁明顯
 
好明顯睇到皮膚嘅彈性有增加到
 
確實真係好用
 
另外的分子釘原液
 
 
我就係用係我嘅額頭及鼻嘅位置
 
因為佢係專針對毛孔粗大及乾紋嘅肌膚
 
我個額頭咁多年來,毛孔都係好粗大
 
 
不過做咗好多療程之後係有改善但係有時皮膚都會好唔穩定
 
尤其是呢兩日轉天氣
 
我就主力用佢啦
 
其實用咗半瓶之後都會好快睇到個額頭嘅肌膚穩定左
 
個毛孔冇咁大!油脂分泌都冇咁旺盛!
 
所以真係非常掂!
 
其實最開心就係有咁多原液俾客人揀!
 
咩皮膚都可以揀自己啱用的原液
 
始終唔同年紀唔同嘅環境都好影響皮膚嘅狀況
 
有時冇得用死一隻
 
都要轉變一下!
 
有關  DermaEelements 的資料:
 
 
hp://dermaelements.com.hk/
 
 
另外,憑Promotion Code: cayin
 
喺DermaElements 網上商店購買正價產品享有10% off(不包括推廣優惠產品)  
 
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()