前嗰排皮膚真係唔知做乜嘢
 
好多朋友仲以為我皮膚敏感
 
其實係因為個身體荷爾蒙問題
 
令到個額頭不停咁生瘡瘡
 
最近keep住都係用呢套‪Caudalie‬護膚品
 
 
皮膚真係有改善過
 
尤其是去日本嗰一個星期
 
嗰度超級乾超級凍
 
好彩有‪Caudalie‬幫住我
 
其實市面上好多產品都有好多化學成份
 
而我接觸‪Caudalie‬呢個品牌
 
用左冇耐就開始好鍾意佢
 
因為佢嘅產品都係天然嘅材料去做
 
 
對皮膚係好的
 
佢嘅皇后水同埋美白精華我一直都有用開
 
我自己都真心推介
 
之前我就去咗佢哋鋪頭做咗一個皮膚分析
 
 
店員話我個皮膚總括嚟講都唔算大問題
 
係水份度唔係好足夠
 
同埋有啲色斑及皺紋嘅問題
 
所以我要更加好好努力護理肌膚
 
相隔三個星期後,我再去咗皮膚測試,
 
大家睇吓個對比圖幾大
 
最明顯就係啲色素問題有所改善!
 
 
 
其實Caudalie品牌創始人馬帝德小姐她丈夫的唐拓馬先生
 
聽到呢度係咪都覺得好浪漫呢
 
有時睇創辦人嘅故事都會知道產品的品質的
 
因為信念係好緊要,創辦人承諾對笨甲酸酯類防腐劑說<不>
 
將會係產品內以最大限度地使用天然環保成份!
 
本身佢個極緻完美精華液我都有用開
 
 
真係可以改善面上嘅暗黃問題
 
最重要這個質地較輕盈
 
 
我最怕用完嗰啲精華係有油淋淋嘅感覺
 
你一個完美精華液搽上肌膚瞬間就吸收晒
 
早晚各使用一次
 
仲有佢個香味仲令覺得Relax呢
 
不過係用精華液之前,如果用埋佢嘅精華露就更加好啦
 
 
佢嘅精華露除咗可以幫皮膚保濕
 
 
佢入邊含有一個甘醇酸嘅成份
 
仲可以幫皮膚去角質
 
千祈唔好睇小呢個步驟,用完佢再用精華液就會更加吸收啦
 
可以更加發揮去色斑及均勻膚色嘅效果
 
查完精華,早上就用返葡萄蔓極緻完美亮白日霜 SPF20
 
 
佢除咗有保濕鎖水嘅功效,仲有SPF 20防曬因子
 
而且仲有輕微嘅遮瑕效果
 
 
用完可以修飾毛孔,而且不含油份
 
有啲人仲可以當佢係Makeup Base咁用添
 
夜晚就用葡萄蔓極緻完美凝白晚霜
 
 
佢可以令肌膚變得光滑、透亮
 
夜晚係細胞再生嘅時間
 
所以一定要多啲比營養佢
 
佢入邊含有的葡萄蔓萃取液,
 
係具有顯著的抗氧化功能,
 
 
能夠中和自由基,打擊黑色素形成,
 
一瞓醒就睇到自己肌膚變得更加亮白啦
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
arrow
arrow
    文章標籤
    Caudalie‬
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()