年紀增長
 
皮膚嘅問題就會越來越多
 
呢個係正常現象!因為人係會衰老
 
我哋可以做嘅嘢就係「延遲衰老」
 
各大嘅護膚都係不停咁幫我地去解決唔同嘅問題
 
不過都市人多數都好繁忙
 
有時出去要做一次Facial都要花上幾個鐘
 
好似我呢啲做咗媽咪嘅師奶又邊有咁多時間成日去
 
所以係屋企就要靠自己努力啦
 
今舖我就嘗試用呢枝DermaWand逆齡射頻活氧棒
 
 
體驗一下可以係屋企進行肌膚凍齡革命!
 
佢係採用專業嘅美容院儀器技術
 
 
 
將低功率、高頻率的RF射頻聚焦於膠原蛋白所在嘅真皮層
 
從而喚醒細胞力量
 
咁就可以幫我地減少皺紋、細紋、對抗皮膚鬆弛、缺水乾燥等等問題
 
就會比起平時嘅家居護理
 
更加深層咁滿足皮膚嘅需要
 
而且佢嘅專利技術設計已經係70多個國家得到認可
 
全球銷售超過250萬部
 
具有臨床實驗證明,咁聽到也安心使用!
 
 
好啦~唔好講咁多!即刻馬上用下先
 
首先梗係要洗乾淨塊面先啦
 
再用適量DermaWand Pre-Face面霜或者保濕面霜塗均成個面同埋眼周位置
 
啱啱開始使用嗰陣
 
記住要揀選低度數
 
 
千祈唔好一次過開太高
 
比皮膚適應左先
 
之後等皮膚適應左
 
 
 
之後就可以慢慢緊提升強度啦
 
佢總共有一至九度可以俾我哋選擇!
 
過程只有3分鐘
 
按摩整個面嘅肌膚
 
可以針對需要改善嘅部位例如眼尾
 
雙下巴嘅位置
 
中途亦都可以調節度數
 
照顧肌膚唔同嘅需要
 
中途嘅過程會有少少暖
 
因為射頻技術,每秒可以震動10萬次循環微電流按摩皮膚
 
 
我自己用完之後好明顯係睇到個膚色改善咗
 
同埋水份都亦有提升
 
皮膚更加緊致,尤其是個虎紋同埋眼尾嘅位置就最為明顯
 
仲有連毛孔都細咗
 
 
每日早晚一次,每次3分鐘
 
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()