自從開始漂頭髮之後
 
因為不停幫頭髮上色
 
慢慢頭髮都變得好乾旱
 
髮尾開叉嘅情況係超級嚴重
 
所以一定要揀選專針對受損頭髮嘅產品
 
今次我就收到呢一盒好有型嘅Kerasilk Premium Hair Care
 
 
典雅夢魅美髮套裝
 
我自己用左一排之後都覺得頭髮變得順滑柔軟左
 
 
最重要就係有嗰種豐盈感!
 
後來睇新產品資料
 
原來佢係Kerasilk絲蛋白護理系列
 
結合絲蛋白、角蛋白以及多款珍貴活性成分
 
每日洗頭髮嘅時候都用佢
 
就可以長效維持美麗嘅秀髮效果啦
 
今次最鍾意就係佢呢一支香水
 
 
冇錯!冇聽錯!真係頭髮嘅香水!
 
佢香味係非常之高貴典雅
 
而且仲可以為頭髮添加光澤感
 
 
呢個冬天仲可以預防靜電添
 
一個行街都一路聞到陣陣嘅香味
 
而且個香味仲維持好耐㗎
 
每晚洗完頭髮我都會用呢個極緻順滑髮膜
 
 
只需要大約$5嘅份量
 
 
去按摩一下髮尾兩分鐘,再用清水洗返乾淨
 
 
頭髮真係會好好多
 
我而家每一晚都會用佢!我覺得非常之好!
 
之後令到頭髮都好易打理
 
之後洗完頭,用風筒吹乾嘅時候,
 
我都會習慣用精華露
 
 
睇落去,質感好似好厚重咁,
 
但係其實塗上頭髮之後,
 
係非常之快吸收!
 
 
千祈唔好睇少一個精華露嘅步驟!
 
佢可以減少第二朝夾曲頭髮之後嘅毛燥感!
 
簡單來講就好似一個面膜咁
 
令頭髮變得更好後,之後點樣set頭髮都容易好多架!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()