EMMA WATSON由細到大都聽過呢個名
 
哈利波特絕不陌生,最近嘅美女與野獸我都愛上,
 
EMMA簡直係我心目中嘅女神!
 
爭取女權不特止,樣又靚,心地又善良!
 
最近愛上這個品牌évolué,
 
 
就係連女神都會用!真心講好好用!
 
美國品牌évolué,由最優質天然的成分製成,
 
不含有害化學物質!
 
令客人使用也好安心
 
今次我就收到佢四樣產品!
 
全效有機去角質面膜
 
 
就咁望個質地真係好似麥皮,
 
加入清水或évolué緊緻爽膚水混合成糊狀,
 
 
 
 
塗上面真係同麥皮一樣感覺,
 
 
好香嘅味道,塗上面等待1分鐘就可以清洗左佢,
 
 
肌膚可以即時變得好柔嫩!同埋保濕程度也幾好!
 
我自己一個星期就用一次,可以令肌膚更有彈性同埋滑嫩!
 
緊緻爽膚水
 
 
透明水狀質地,添加入有機加州蘋果的AHA成分,
 
 
用咗一星期係睇到肌膚變得更滑嫩
 
毛孔都細咗,同時紓緩炎症,
 
保濕並緊緻肌膚!
 
質地都好保濕,不過最緊要記住唔好入到眼
 
因為入到眼會好吉的!
 
最後以必須要介紹呢一個高效保濕精華(升級版)
 
 
係我用咗一個月,每日早晚都會用嘅至愛產品,
 
真係超級超級保濕,原裝版增多70% 獨特配方,
 
透明質酸精華液的分子量更低至十至三十萬 daltons之間,
 
能迅速滲入肌膚底層,
 
其實即係大小分子都有,
 
可以為肌膚唔同嘅皮膚層解決缺水問題,
 
有效地改善和平衡水嫩肌膚,
 
每次使用完,使肌膚更飽滿有彈性,
 
濕度好亦都可以預防幼紋和皺紋架!
 
透明嘅水狀質地,每日早晚洗完面爽膚水之後就用適量去塗於面部,
 
 
瞬間就會被皮膚吸收,而且質地一啲都唔會油淋淋,
 
所有肌膚都可以用!
 
 
輕盈滋潤面霜
 
 
蘊含有機初榨冷壓而成的荷荷巴油,
 
所以質地會較厚身,
 
 
 
蘊含維他命A、B Complex 和E,
 
能夠鎖住水分,平衡油脂,
 
嚟緊冬天啱晒啦!
 
 
 
其實呢套護膚品我最鍾意就係個高效保濕精華,
 
用左佢之後其實皮膚真係慢慢去睇都改善,
 
充滿水份嘅肌膚係會靚好多架!
 
所以我係非常之推介!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()