成日都會聽到導入儀!數一數,
 
我屋企都有四部導入儀!
 
但專係針對眼睛的,卻一部也無!嗚...
 
今次SKII也推出埋導入儀呀
 
上星期我就去左SK-II R.N.A.Power Series & NEW Magnetic Booster Launch Event
 
 
 
一望,真係非常精緻!加上用返SKII的紅色做設計,好靚!
 
 
同Makiyo一齊去體驗,聽聽產品的功效及示範,
 
 
未聽已好有興趣,全新推出的Magnetic Booster 磁力微振導入儀,當日見到MODEL示範完,
 
成個面也V左 , 西利~
 
 
每分鐘震動高達7000 次,只要把手放在圖中有鐵的位置,
 
 
 
導入儀就會振動,非常之方便,
 
平時可能你會覺得好多護膚品個滲透力都好似唔夠咁,
 
我哋可以用佢去幫我地將啲產品既滲透力加強,
 
足足有效提升護膚品的滲透效果達3倍,
 
真係唔好睇小,用來按下隻眼都幾棒,
 
放到皮膚都有少少凍冰冰,每個朝頭早,
 
我一起身照鏡好自然就見到雙眼同埋下巴浮腫,
 
 
用呢一個去按摩一下就正,第一個外型又細,好方便我!
 
 
隨手都可以拎來按摩!
 
配合埋我平日也用的R.N.A Power Essence & Cream,
 
就可以更加吸收,效果更加好啦!
 
 
有時冬天嘅變化好大
 
皮膚好多時候都適應唔到
 
成個面都會係好多皺紋,
 
甚至有脫皮嘅問題
 
所以揀選產品要好小心,好重要的
 
 
用咗之後,所有面部嘅細紋都會少咗
 
好自然望落都係年輕好多啦!每一次按摩完,皮膚都會好滑!
 
 
 
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()