好多時候去做療程,
 
治療師多數都會問我想解決什麼問題
 
但係好多人都唔知自己嘅肌膚問題係邊度
 
成個星期我就去咗位於旺角雅蘭中心嘅Derma 21做療程,
 
 
相信好多人對這一間美容院都唔係陌生,
 
因為係萬綺雯去做代言人,萬綺雯一向係我心中都係一個大美人,
 
 
簡直係美魔女嘅代表!
 
雅蘭中心一向都係非常之方便,
 
加上鄰近地鐵站
 
 
 
位於旺區,上到去,地方真係好實寬敞,
 
每一位客人上到去都要做一個「21肌齡療程」
 
透過專業嘅皮膚分折,令到每一位顧客都了解自己皮膚
 
從而在20多項高能量、光學及美肌科技中
 
去揀選適合自己嘅光學及能量療程!
 
由於我最近成日都去游水曬太陽,
 
因為樂樂放暑假
 
會多咗好多戶外嘅活動,
 
面上嘅色斑自自然然會多咗,好多曬斑都會浮晒上面
 
所以今次治療師就幫我揀選左1064波長激光療程,
 
 
1064嘅波長可以直接打入皮膚底層,
 
有效改善不同色斑及荷爾蒙色素既的淺色斑點,
 
可以重點擊退色斑,打散黑色素
 
 
過程一啲痛楚都冇,好似平時橡筋彈嘅感覺,
 
感覺只有少少熱熱地
 
治療師會分兩個round
 
第一個round係全面打一次,
 
之後第二個round就係重點打斑
 
過程只需要10分鐘左右就完成架啦
 
 
1064波長除咗可以擊退色素,
 
仲可刺激皮膚嘅膠原再生,
 
所以做完塊面都會緊緻架!
 
最後就敷一個保濕面膜加強保濕
 
因為皮膚做完所有光學療程都會乾一點,
 
敷完之後即刻睇到皮膚靚晒
 
 
仲可以即刻上妝走人添!
 
 
 
 
Facebook:Derma 21 Medical
 
地址:旺角雅蘭中心一期15樓
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
arrow
arrow
    文章標籤
    Derma 21 1064 激光療程
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()