好多時候我哋去專櫃買嘢,
 
都係售貨員揀選一啲合適嘅產品俾我哋,
 
但係有時返到屋企一用之後,
 
又會覺得唔係好適合自己,
 
但係又好慘地冇得退貨,擺屋企又浪費!
 
日積月累,屋企又有好多冇用嘅護膚品!
 
非常之浪費又徒錢!
 
Kiehl's明白呢個道理,
 
最近就嚟個「先試後買」
 
 
即係客人入到來,會先幫佢做個詳細皮膚分析
 
 
去測試你係咩皮膚嘅性質
 
再幫你揀選合適嘅護膚品,
 
 
再送贈Sample予客人合適嘅試用裝!
 
 
讓各位先試清楚才選擇購買最合適自己的產品!
 
仲要皮膚分析只需要5分鐘!
 
絕對唔會好浪費大家時間,試咗好用先返去再買!
 
咁就唔會浪費金錢同產品!
 
有興趣嘅朋友就快啲去睇下啦
 
另外今日想介紹兩隻產品比大家
 
就係佢哋嘅深層保濕同埋強效淡紋產品
 
 
正正亦都係我最需要解決嘅兩個皮膚問題
 
首先講下保濕導入精華
 
 
入邊含有紫蘇葉精華,仲有強效嘅玻尿酸
 
塗上面,一推開即時可以給予肌膚活力,
 
保濕能力都超級強!
 
 
用完之後一整晚都覺得好舒服,完全沒有繃緊嘅感覺,
 
 
質地真係好水潤,望落好似乳液質地,
 
但係一推開會轉化成特強嘅水珠,
 
最重要嘅係咩皮膚都用得呀!
 
保濕能力仲可以長達72小時!
 
另外呢支維他命C抗衰老精華
 
 
一邊蘊含高濃度10.5%純正維他命C,
 
可想言之,佢嘅效果就可以減淡細紋
 
 
仲可以保護肌膚免受自由基嘅傷害,
 
從而改善呢個膚質粗糙問題,
 
確實真係用咗一段時間係睇到皮膚更有光澤
 
同埋個虎紋都冇咁明顯
 
我自己都好鍾意
 
但係質地就會比較帶有少少油
 
我有時會晚上先會使用,因為晚上會開冷氣
 
皮膚又會較乾!
 
用咗佢!晚上就可以比營養啲皮膚啦
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()