我平時都有用開MIOGGI既面膜‬
 
面膜保濕能力好強,可以即時幫我補充水份
 
而且面膜做的質地都係唔錯,好貼面!
 
今次 MIOGGI又有新產品推出來啦
 
聽到有新產品推出都會好期待,因為用過其他產品,
 
本身比我嘅感覺都唔錯! 
 
而家有新嘅推出!梗係想快啲試啦!
 
就係‭ MIOGGI 魔法完美‬系列
 
「魔法美白‭ BB Cream ‬輕盈升級版」
 
 
‭SPF45 PA+++,足夠平時就咁返工嘅OL用,‬
 
‭好多時候我哋揀BB cream嘅主要目的都係想快快可以出到門口,‬
 
 
‭可以輕易咁遮蓋面上嘅瑕疵外‬,‭個妝容亦都可以做到好透薄!‬
 
 
‭最好就係神不知鬼不覺令到個皮膚變好咗之餘又精神咗!‬
 
‭今次呢個係升級版 ‬BB Cream
 
‭榮獲韓國 ‬MFDS‭ 美白、抗皺功能認證‬; ‭擁有高防曬度‬SPF45 PA+++‭,‬
 
‭全方位保護皮膚‬: ‭採用全新 ‬SMSP ‭輕透技術,‬
 
‭據說可以打造輕、薄、‬貼的自然妝效,
 
 
二話不說即刻開來試吓!
 
果然真係冇令我失望喔!
 
首先講下遮瑕度也算高!
 
輕輕喺面上塗抹已經可以遮蓋面上八成嘅瑕遮,
 
 
而且保濕能力亦都唔錯,用後唔會話好乾燥的感覺,
 
有提亮肌膚嘅功能,輕易就做到一個健康柔肌的底妝!
 
質地柔滑,好容易推,
 
含SMSP‭
 
用後又唔會有同時亦有調色功能,能輕易遮蓋細紋和均勻膚色!
 
 
購買 MIOGGI 魔法美白 BB Cream 輕盈升級版,
 
體驗打造「零黏笠!輕﹑薄﹑貼的韓式自然妝容」
 
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()