真心要推介呢!
 
我一向也成日攪個面,
 
好少走去好用心去揾有乜好東東去護理頭髮,
 
不過看來真係需要啦!
 
因為我個頭成日夾又成日染
 
點會唔乾旱呢
 
最近我就收到The Body Shop幾枝洗髮產品,
 
 
覺得非常好用喔!
 
先講富士綠茶清爽潔淨頭皮磨砂霜
 
 
無矽配方,適合中性髮質及100%素食者適用,
 
 
結合日本綠茶、薄荷醇,
 
鹽晶和社群貿易蜂蜜,
 
使用時係於按摩頭皮時有助刺激血液循環,
 
涼涼地咁,又幾舒服!
 
啲粒子又不太粗,一路磨都覺得好舒服,
 
 
 
刺激血液循環,頭髮都生得快啲,
 
我自己用咗一個星期多,感覺好似頭髮都生多咗,
 
因為我成日有脫髮嘅問題,
 
我覺得自己嘅前額好禿,所以磨砂嘅位置都會喺前額做多少少,
 
又可以順便幫頭皮做返一個深層清潔!
 
我自己都有啲驚訝The Body Shop嘅洗頭水真係做得真係唔錯,
 
用完之後啲頭髮係順滑左好多,
 
跟住又減少咗好多毛燥!
 
而呢個生薑頭皮護理洗髮露同樣都好得我喜歡
 
 
因為有生薑,所以令人好精神,
 
生薑可以喚醒頭皮,有效清潔及滋潤頭皮,
 
仲可以幫助去除頭皮屑!
 
 
富士綠茶清爽補濕護髮素
 
 
無矽配方,適合中性髮質及100%素食者適用,
 
即係我媽媽都可以用,因為我媽媽係唔食肉,
 
結合日本綠茶、薄荷醇,鹽晶和社群貿易蜂蜜,
 
 
護髮素個感覺又唔會太油膩,
 
我覺得真係唔錯,我會再回購!
 
 
每一晚洗完頭之後用少少護髮素
 
按摩一下髮尾再過水,髮質就會好好多呢!
 
由厄瓜多爾嘅社群貿易成熟香蕉整成,
 
 
 
 
中至乾性髮質都啱用,香蕉滋養洗髮露
 
用完每條頭髮都充滿香噴噴香蕉香味!
 
 
深層滋養乾性及受損髮質,秀髮重現柔軟順滑質感
 
 
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()